NLziet en NPOplus 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja ze hebben go weer uit dat internet only pakket gehaald. Werd iets te enthousiast ontvangen. Vond het al vreemd.
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ja ze hebben go weer uit dat internet only pakket gehaald. Werd iets te enthousiast ontvangen. Vond het al vreemd.

    Je bent er weer! Smile
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

  4. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Je bent er weer! Smile


    Dat dacht ik ook gelijk! Fijn dat je weer bent Dayenne
    Smile
  5. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Iemand bekend met deze??

    >>LINK<<


    Een kennis is daarnaar overgestapt. Spijt als haren op haar hoofd, Wifi is bagger, ze heeft alles weer bekabeld. Want ook na klagen etc werd het niet beter.
  6. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    Ik heb zelf sinds begin juni geen TV abonnement meer. Ik zit bij KPN en heb daar alleen internet. En Spotify family.
    Ik stream nu alles via NPO Plus en Spotify. Met mijn kinderen deel ik dus Spotify, maar ook Netflix en Videoland. Ik kom niks tekort en ik mis niks.
    En het belangrijkste, ik kijk veel bewuster, een avond domweg zappen komt hier niet meer voor.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Iemand bekend met deze??

    >>LINK<<

    Budget thuis is goedkoper. Eerste 6mnd 19 euro (50mb, tv en bellen) daarna 47. Ik heb budget thuis en ben tevreden. Je kunt het vergelijken met Telfort. Ik heb geen tv en bellen, maar daar kan weinig mee mis gaan. Gaat via kpn (tv ook en niet via canal digitaal zoals bij online).
  8. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Budget thuis is goedkoper. Eerste 6mnd 19 euro (50mb, tv en bellen) daarna 47. Ik heb budget thuis en ben tevreden. Je kunt het vergelijken met Telfort. Ik heb geen tv en bellen, maar daar kan weinig mee mis gaan. Gaat via kpn (tv ook en niet via canal digitaal zoals bij online).


    Dit ziet er wel goed uit.

    Eens even kijken tot hoe lang mijn Ziggo abo nog loopt
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik betaal €39 voor tv en internet via budget energie en dat loopt via KPN.
    Eerste zes maanden waren €29.
    Internet is goed en snel, dochter en ik konden gelijk draadloos teams doen, zij les en ik vergadering.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Iemand bekend met deze??

    >>LINK<<



    Heb ik 4 jaar gehad, vaak dat het toch niet lekker liep. Traag internet, tv niet lekker
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Budget thuis is goedkoper. Eerste 6mnd 19 euro (50mb, tv en bellen) daarna 47. Ik heb budget thuis en ben tevreden. Je kunt het vergelijken met Telfort. Ik heb geen tv en bellen, maar daar kan weinig mee mis gaan. Gaat via kpn (tv ook en niet via canal digitaal zoals bij online).



    Ik heb ook budgettv maar betaal minder voor meer mbs.
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Dit zie ik nu bij budget
    Plaatje
Terug naar de lijst