NLziet en NPOplus

NLziet en NPOplus 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Adres dochter heeft dit... Ik kies voor 12mmd. Dit soort abo's wil ik niet 24mnd.

    Ik ben ook goedkoper uit, betaal maar 27,50 na 6 mnd. Heb geen bellen en tv. En ook energie. Aanbiedingen veranderen nog wel eens hè. Per saldo komt het op het zelfde neer, jouw abo na 6mnd goedkoper, maar de eerste 6 mnd duurder.... Linksom of rechtsom....
    Plaatje
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Voor 50ct meer heb je verdubbeling van je snelheid. Das de moeite.
    Plaatje
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Adres dochter heeft dit... Ik kies voor 12mmd. Dit soort abo's wil ik niet 24mnd.

    Ik ben ook goedkoper uit, betaal maar 27,50 na 6 mnd. Heb geen bellen en tv. En ook energie. Aanbiedingen veranderen nog wel eens hè. Per saldo komt het op het zelfde neer, jouw abo na 6mnd goedkoper, maar de eerste 6 mnd duurder.... Linksom of rechtsom....


    Ik juist wel 24 maanden, na zes maanden scheelt je dat €15 per maand, da's best geld.
    Over 2 jaar zo een €70.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Voor hen die graag naar Ziggo overstappen. Leuke actie! >>LINK<<

    Tijdelijk 9 maanden Ziggo (Start, Complete en Giga) voor €29,95 p.m + gratis tv-pakket en geen aansluitkosten van €19,95.

    Keuze TV pakket uit ESPN compleet of Movies en series XL (Let op 12 maanden gratis)

    Je abonnement loopt minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kun je maandelijks opzeggen.

    Aanbieding is geldig voor nieuwe klanten t/m 19 September 2021.
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Wat een supertip Dayenne,

    Ik ga hier serieus naar kijken.
  6. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Voor hen die graag naar Ziggo overstappen. Leuke actie! >>LINK<<

    Tijdelijk 9 maanden Ziggo (Start, Complete en Giga) voor €29,95 p.m + gratis tv-pakket en geen aansluitkosten van €19,95.

    Keuze TV pakket uit ESPN compleet of Movies en series XL (Let op 12 maanden gratis)

    Je abonnement loopt minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kun je maandelijks opzeggen.

    Aanbieding is geldig voor nieuwe klanten t/m 19 September 2021.


    Toevallig gisteren aangemeld voor deze. Gekozen voor Complete met Movies en Series. Zoon blij Smile

    Ik betaal nu 56,- voor T-Mobile Thuis, internet en tv. Vaste telefoon heb ik al jaren niet meer
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik denk dat Ziggo de concurrentie met glasvezel eindelijk begint te voelen. Ze zullen de prijzen omlaag moeten doen. Ik schat in dat als je nu bij Ziggo zit, je hun melkkoe gaat worden. Jaartje elders internet afnemen en volgend jaar terugkeren, zou wel eens slim kunnen zijn.
  8. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik denk dat Ziggo de concurrentie met glasvezel eindelijk begint te voelen. Ze zullen de prijzen omlaag moeten doen. Ik schat in dat als je nu bij Ziggo zit, je hun melkkoe gaat worden. Jaartje elders internet afnemen en volgend jaar terugkeren, zou wel eens slim kunnen zijn.


    Mijn vriend zit al bij Ziggo en mag als bestaande klant van dezelfde aanbieding gebruik maken. Dat vind ik wel bijzonder, dat mag dus bij T-Mobile niet.

    Ik heb eerst T-Mobile gebeld - mijn huidige - om te vragen of ik ook van hun aanbieding gebruik mag maken, maar dan zeggen ze: "nee, u heeft destijds al gebruik van een mooie aanbieding gemaakt". Nou, dan ga ik toch weg?
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Eigenlijk doe ik het ieder jaar, omwisselen. Ik bewaar netjes de dozen, en laat dicht wat ik niet gebruik.

    Ik denk ook dat we van deze aanbieding gebruik gaan maken. Omgerekend zijn we 41 euro per maand kwijt. Vind ik een mooie deal, ik betaal ni 70.
  10. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik denk dat Ziggo de concurrentie met glasvezel eindelijk begint te voelen. Ze zullen de prijzen omlaag moeten doen. Ik schat in dat als je nu bij Ziggo zit, je hun melkkoe gaat worden. Jaartje elders internet afnemen en volgend jaar terugkeren, zou wel eens slim kunnen zijn.


    Ik zit bij Ziggo en kon ook gebruik maken van deze aanbieding Smile


  11. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Ik zit bij Ziggo en kon ook gebruik maken van deze aanbieding Smile




    Mag ik vragen hoe je dat deed? Heb je gebeld? En zit in dit bedrag ook de beveiliging van ziggo?
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef daro


    Mag ik vragen hoe je dat deed? Heb je gebeld? En zit in dit bedrag ook de beveiliging van ziggo?

    Nee, beveiliging is een optie.
Terug naar de lijst