opknappen huis 

Onderwerp van Maxime1969

Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Eerlijk gezegd vind ik dit geen megaklus en als je t in gedeeltes doet is het goed behapbaar, vooral t schilderen.
  2. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Eerlijk gezegd vind ik dit geen megaklus en als je t in gedeeltes doet is het goed behapbaar, vooral t schilderen.


    Nou - daar verschillen we dan in mening
    Want jij weet niks over mijn lichamelijke condities- danwel beperkingen die er onzichtbaar zijn nadat ik BK heb gehad
    Ik kan veel maar niet meer alles !
    Met mijn armen boven mijn hoofd is echt niet meer prettig door alle operaties en elke keer op de knieën bij elke plank laminaat…. Je weet niet waar je over praat! Sorry je reactie komt bij mij nogal bout over!

    Ik zie er enorm tegenop - dus voor MIJ is t wel
    Een megaklus!

  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Maxime1969


    Nou - daar verschillen we dan in mening
    Want jij weet niks over mijn lichamelijke beperkingen die er onzichtbaar zijn nadat ik BK heb gehad

    Ik zie er enorm tegenop - dus voor MIJ is t wel
    Een megaklus!


    Smile
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Inderdaad Maxime

    Een deksel van een potje draaien kan al te zwaar zijn terwijl er niks aan je handen te zien is.
    Ik hoop dat Wollenberg je kan helpen.

    Mensen walsen zo makkelijk over je heen met hun oordeel.
  5. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969

    quote:
    Dit schreef leeuwin70

    Mensen walsen zo makkelijk over je heen met hun oordeel.

    Nou inderdaad

    Wat een kansloze opmerking en bemoeienis ook Smile (en dan druk ik mij nog netjes uit) Smile

    En ik hoop ook dat Wollenberg kan helpen
    Hij komt maandag in elk geval even kijken SmileSmile
  6. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Eerlijk gezegd vind ik dit geen megaklus en als je t in gedeeltes doet is het goed behapbaar, vooral t schilderen.

    Tja, juist als het veel (kleine) klusjes zijn en het niet je dagelijkse werk is, kan het een enorme drempel worden.

    Ik heb mijn ex ook een keer een hele waslijst met kleine klusjes gegeven om voor me te doen. Dat varieerde van de juiste gordijnroede ophangen tot het houtwerk van de schuur vervangen en verven. Stuk voor stuk dingen die ik best zelf had kunnen uitzoeken, regelen, uitvoeren (maar dan toch minder netjes dan wanneer een ervaren iemand dat doet), maar het lukte me gewoon niet.
  7. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef Maxime1969



    En ik hoop ook dat Wollenberg kan helpen
    Hij komt maandag in elk geval even kijken SmileSmile


    Top! Smile
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Maxime1969

    Nou inderdaad

    Wat een kansloze opmerking en bemoeienis ook Smile (en dan druk ik mij nog netjes uit) Smile

    En ik hoop ook dat Wollenberg kan helpen
    Hij komt maandag in elk geval even kijken SmileSmile


    Fijn Maxime! En trek je niks aan van wat anderen schrijven, zeggen of denken te weten. Smile
    Goed van je om hulp te vragen, dat op zich is vaak al een drempel.
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Maxime1969

    Nou inderdaad

    Wat een kansloze opmerking en bemoeienis ook Smile (en dan druk ik mij nog netjes uit) Smile

    En ik hoop ook dat Wollenberg kan helpen
    Hij komt maandag in elk geval even kijken SmileSmile

    Fijn zeg!
  10. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Er zijn hier op OA ook wel eens opmerkingen gemaakt richting mensen die hulp vroegen dat ze het maar zelf moesten gaan leren door youtube filmpjes te kijken of een kluscurus te volgen.
    Dan laat je het wel uit je hoofd om (weer) hulp te vragen.
    OA-ers meten soms met 2 maten en waar dat aan ligt weet ik niet.

    Fijn dat je hulp krijgt Maxime.
  11. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Ik heb een paar jaar geleden een hele waslijst aan klussen door - onder anderen - OA'ers laten doen. Dat voelde erg gek, ik had het gevoel dat ik dat heel hard moest gaan compenseren met van alles.
    Maar het werd met liefde gedaan en ik ben tot op de dag van vandaag dankbaar.

    De meeste van die klusjeshad ik ook zelf kunnen doen, maar het was door allerlei omstandigheden te ver opgelopen. Was het overzicht kwijt, sliep er niet meer van. Het gevoel dat m'n huis onder me instortte, afschuwelijk.
  12. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Salome


    De meeste van die klusjeshad ik ook zelf kunnen doen, maar het was door allerlei omstandigheden te ver opgelopen. Was het overzicht kwijt, sliep er niet meer van. Het gevoel dat m'n huis onder me instortte, afschuwelijk.

    Dat inderdaad. Fijn als mensen dan even helpen 👍
Terug naar de lijst