opknappen huis 

Onderwerp van Maxime1969

Terug naar de lijst
  1. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969

    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Er zijn hier op OA ook wel eens opmerkingen gemaakt richting mensen die hulp vroegen dat ze het maar zelf moesten gaan leren door youtube filmpjes te kijken of een kluscurus te volgen.


    Nou nou, wat een kansloze en schandelijke opmerking is dat geweest - als iemand dat tegen mij had gezegd dan ....... Smile ik zeg maar niks haha (of toch wel Smile)

    ik doe (deed) sinds mijn 18+ leven al allerlei klussen zelf. Ik heb eigenlijk zelden iemand nodig (gehad)
    timmeren, zagen, bouwen, schilderen, electra doortrekken, vloertjes leggen etc etc etc
    En alles gewoon ook helemaal in mijn eentje...ik ben een stoere bikkel en harde werker.

    Maar sommige dingen worden gewoon teveel en te zwaar.
    Dat gaat voor iedereen gelden...zeker als je ouder wordt, of wanneer je lijf om andere redenen bepaalde dingen niet meer 100% zelf aan kan

    Het gaat vaak dus niet eens om de know-how...maar om de uitvoering
    Bovendien, wat is er mis om elkaar te helpen, als iemand het om fysieke redenen niet meer alleen kan oppakken?

    Ik help ook bij oudere mensen in de mantel-/thuiszorg, daar vertel ik toch ook niet tegen, dat ze maar op youtube moeten kijken hoe ze hun bed moeten verschonen...pffttt
    Wat heb je er toch een stel domme & kortzichtige mensen tussen zitten soms! BAH!Smile


  2. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Dit plaatje zegt wat mij betreft alles, maar blijf het enorm moeilijk vinden. Mijn vader was de enige aan wie ik zonder schroom om hulp durfde te vragen. We zouden samen wat klussen hier in huis gaan oppakken. Nu kan dat niet meer Smile

    Het gaat ook niet altijd om grote of moeilijke klussen, maar alles bij elkaar; een druk hoofd, niet meewerkend lijf etc. maakt dat je het overzicht kwijt raakt, je er niet toe kunt zetten eraan te beginnen.....
    Plaatje
  3. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Maxime1969

    Ik kan eigenlijk alles zelf, maar mijn lijf wil niet altijd meer, ik word ook een dagje ouder
    en wanneer je dan samen iets aanpakt gaat het wel vlotter


    Kunnen je zoons niet iets voor je betekenen?
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Ditty


    Kunnen je zoons niet iets voor je betekenen?


    Nou, dat Maxime daar niet aan gedacht heeft hè..
  5. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Piep


    Nou, dat Maxime daar niet aan gedacht heeft hè..


    Nou hè, poeh poeh
  6. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969

    quote:
    Dit schreef Piep


    Nou, dat Maxime daar niet aan gedacht heeft hè..

    Smile

    Nou inderdaad...haha Smile
  7. Wat een verbittering in dit draadje….
  8. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Bedoelde t niet bot maar meer in de trend van als je het in stukjes hakt het misschien overzichtelijker er minder veel lijkt. Zeld kan ij door frozen schouder ook niet veel maar doe t per stukje
  9. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Wat een verbittering in dit draadje….



    Ja, bah. Wat een nare toon hier.
  10. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Volgens mij stelde ik een hele normale vraag.

    Als je twee zoons van midden twintig hebt dan lijkt het mij dat die hun moeder best een handje kunnen helpen.

    Maar misschien zijn mijn kinderen een uitzondering😍
  11. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Ditty
    Volgens mij stelde ik een hele normale vraag.

    Als je twee zoons van midden twintig hebt dan lijkt het mij dat die hun moeder best een handje kunnen helpen.

    Maar misschien zijn mijn kinderen een uitzondering😍



    Nee, die van mij doen dat ook. En als het echt klussen is wat ik van ze vraag, betaal ik daarvoor. Is het helpen, dan vind ik dat heel nornaal.
  12. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Ditty


    Maar misschien zijn mijn kinderen een uitzondering😍



    Nee hoor mijn kinderen hebben ook altijd geholpen..dochterlief ging zelfs mee als ik bij anderen ging klussen.

Terug naar de lijst