Vaatwasser in de keuken

Vaatwasser in de keuken  

Onderwerp van Fri1974

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Let op met de schakelaar dat dat alleen werkt op apparaten met een mechanische klok. Apparaten met een electronische klok (zoals bijna alles tegenwoordig) kan niet gebruikt worden, tenzij je echt wil voorkomen dat de 2 apparaten tegelijk aan staan.
    Punt is dat een apparaat met electronische klok niet door zal gaan met het programma waar het mee bezig was toen het werd afgeschakeld (van stroom gehaald). Apparaten met een mechanische klok (vergelijkbaar met eierwekker) gaan wel door als de stroom weer op komt.



    Ja hoor dat werkt prima, die oplossing heb ik al jaren voor de wasmachine en vaatwasser. Ook met een elektronische klok
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef frida_m
    Een gemiddelde wasmachine heeft een vermogen van 2500-3000 Watt. Een gemiddelde vaatwasser 2000-2500 Watt. Die kunnen dus niet samen op 1 groep. Je zult dus eerst een extra groep moeten laten installeren. Of als er bv. al een andere groep gebruikt wordt in de keuken, waar alleen de verlichting op zit, dan zou je daar de vaatwassesr bij kunnen doen. Maar dus niet in die ene wandcontactdoos waar de wasmachine en de koelkast ook al in zitten. Of je moet zeker weten dat je de vaatwasser en wasmachine nooit tegelijk aanzet, maar eerlijk gezegd is dat niet de beste oplossing.



    Je merkt het heel snel wanneer je beide apparaten gelijk aan hebt staan.
    Dan vliegen de stoppen eruit.

    In mijn huurwoning zit alles in de keuken en bijkeuken op 1 groep. Ook mijn elektrisch fornuis, wasmachine en vaatwasser. Het is plannen wat wanneer aan kan, maar prima te doen
  3. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef EllesB
    Volgens mij kun je zo'n afvoer zo in de bestaande doen.

    Vaatwasser en koelkast hoeven niet zo moeilijk te zijn toch? Al zijn er veel modellen niet op voorraad.
    Weten wat je er aan uit wilt geven en reviews lezen.



    Hoe meer keuze, hoe ingewikkelder ik het vind. Maar inderdaad; een prijs bepalen scheelt veel zoeken.

    Binnen mijn budget geslaagd, dinsdag de levering. Morgen een dubbele kraan en dito afvoer halen.

    Sjonge..heb ik gewoon een vaatwasser en koelkast gekocht.
  4. quote:
    Dit schreef Fri1974


    Hoe meer keuze, hoe ingewikkelder ik het vind. Maar inderdaad; een prijs bepalen scheelt veel zoeken.

    Binnen mijn budget geslaagd, dinsdag de levering. Morgen een dubbele kraan en dito afvoer halen.

    Sjonge..heb ik gewoon een vaatwasser en koelkast gekocht.

    Smile
    Goed geregeld.
  5. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Fri1974



    Sjonge..heb ik gewoon een vaatwasser en koelkast gekocht.

    Grote blij Smile
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Fri1974


    Hoe meer keuze, hoe ingewikkelder ik het vind. Maar inderdaad; een prijs bepalen scheelt veel zoeken.

    Binnen mijn budget geslaagd, dinsdag de levering. Morgen een dubbele kraan en dito afvoer halen.

    Sjonge..heb ik gewoon een vaatwasser en koelkast gekocht.



    YessssSmile
  7. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Fri1974


    Hoe meer keuze, hoe ingewikkelder ik het vind. Maar inderdaad; een prijs bepalen scheelt veel zoeken.

    Binnen mijn budget geslaagd, dinsdag de levering. Morgen een dubbele kraan en dito afvoer halen.

    Sjonge..heb ik gewoon een vaatwasser en koelkast gekocht.


    Wat goed.

    Veel plezier ermee!
  8. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Heel goed!!!
  9. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    quote:
    Dit schreef Fri1974


    Sjonge..heb ik gewoon een vaatwasser en koelkast gekocht.


    Gefeliciteerd met de aankoop van je vaatwasser!

    Ik heb al vanaf mijn 21e een vaatwasser (toen nog samen met de vader van mijn kinderen)
    Net na mijn scheiding heb ik ongeveer 4 jaar zonder gezeten, was een drama, stond om 22.30 nog af te wassen omdat ik overdag veel te druk was met werk, en een tweeling van 2 (tot hun 6e dus)
    Sindsdien nooit meer zonder!
    Je raakt eraan gewend....maar het is een heerlijke gewenning!
    Dus...lekker snel aansluiten en genieten van het feit dat je die klus niet meer zelf hoeft te doen! Smile

  10. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    quote:
    Dit schreef Fri1974


    Sjonge..heb ik gewoon een vaatwasser en koelkast gekocht.


    Mooi zo!!
  11. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    Geweldig! Door al jullie " blij's" word ik zelf nog meer blij!

    Vandaag mag ik weer vrij rond lopen en ga ik even richting bouwmarkt voor de kraan en afvoer. Vanavond dehuidige koelkast in de schuur en dan ben ik er klaar voor.

    ( en dan hoop ik dat het net zo easy de peasy gaat zoals ik het schrijf.. )
  12. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Goed bezig!
Terug naar de lijst