Gratis software

Gratis software 

Onderwerp van rdolfijn

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Zal ik nog even wachten met reageren of heb je nog niet door dat er geen links instaan???
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef mickey


    Denk dat de links wel komen Smile


    Ben ik een keer snel Smile
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Denk dat dat wel handig is. Dan hoeft niemand het hele draadje door te worstelen op zoek of er ergens iets staat waar hij/zij eventueel weleens wat aan zou kunnen hebben in de toekomst...
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ja lijkt me wel handig.

    >>LINK<< emailprogramma voor leuke emails (w?l met reclame uiting).


    Bleeeeeeeeh heb zo'n hekel aan die mails!!! Mijn vader is er ook gek op. Geef mij maar een gewone lege mail met alleen tekst...
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Oh, rdolfijn, misschien wel handig om bij de firewall ook te zetten dat er maar 1 aan mag staan?
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Zonealarm wordt ook veel als gratis firewall gebruikt:
    >>LINK<<
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    en heb gezocht op schoonepc.nl of er iets van auteurs rechten op de tekst zit, vind niks daar. iemand wel ????

    anders heb ik die weer op m'n nek Smile


    Heb je niet goed gezocht: >>LINK<<

    gewoon onderaan bij de voorwaarden onder "website"

    Dus zou maar snel een mailtje de deur uit doen... (gelukkig vind hij het niet erg dat je de tekst gebruikt... Smile)
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Ing
    CC cleaner :)

    Schonepc....schrijf je in op de email service...altijd een interessante mail met goede tips en uitleg!


    Staat allemaal al erop...
  9. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef loes44
    Sinds kort start bij mij dus MSN op als ik de computer opstart. Ik wil dit niet, maar heb geen idee hoe ik het kan veranderen.
    Wie wel?


    Nog makkelijker dan ccleaner opstarten: msn opstarten, rechtsboven op icoontje met blaadje en pijltje klikken (menu openen) kiezen voor "extra" > opties > algemeen. daar kun je kiezen wat msn moet doen tijdens opstarten pc enz...

    Veel succes

    p.s.
    Misschien handiger om voor dit soort vragen een apart draadje op te starten...
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Jeroen

    Hele snelle webbrowser: Google Chrome >>LINK<<



    Let er bij dit programma wel op dat google je browsegeschiedenis "voor jou" bewaard. De gegevens worden namelijk naar google gestuurd zonder dat jij het weet.

    Ff een tip...
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Misschien een tip voor degenen die graag meerdere (of grote) bestanden naar iemand toe wil sturen, maar niet fysiek langs kan: >>LINK<<

    Gratis tot 2Gb per keer aan bestanden verzenden naar meerdere ontvangers.
  12. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef dierengek
    Ik krijg steeds bericht dat er iets geblockt wordt. Nu had ik een virus ding van x4all erop zitten van de vorige eigenaar. Vandaag de gratis avg opgezet, met voor 30 dagen extra. Krijg ik weer die melding.

    Ik heb Bearshare er op staan, muziek programma, volgens mij geeft die problemen.

    Is er iemand bekend met als dat het niet is het wel kan zijn.


    Misschien beter een eigen draadje beginnen met dit probleem. Zul je eerder en beter geholpen worden en houdt dit draadje schoon.
Terug naar de lijst