Auto verkopen aan handelaar aan de deur, waar op letten?

Auto verkopen aan handelaar aan de deur, waar op letten? 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Edith64
    als ik me niet vergis ga je samen je auto overschrijven en krijg jij je vrijwaringsbewijs van het postkantoor


    Ik zou inderdaad meegaan naar het postkantoor.

    Verder zou je zelf in tweevoud een overeenkomst kunnen maken met de afspraken zoals o.a. het afgesproken bedrag (bv. Euro 500,00, zegge: vijfhonderd euro, op deze manier voluit geschreven zodat er niet met pen iets veranderd kan worden) wat door beiden partijen ondertekend kan worden.
    En ook waarin je verklaart (met handtekening) dat je dit bedrag hebt ontvangen van de handelaar. (nadat je het afgesproken bedrag hebt ontvangen).

    Ook opletten of het geen vals geld is.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Carlita

    Ik heb pas de auto van mn broer mogen overnemen, ( m?n andere broer heeft me het bedrag voorgeschoten, zo lief )
    mn oude karretje, wat het nog prima deed en net weer voor 1 jaar goedgekeurd heb ik aan een kennis aangeboden,
    die er voor mij klusjes voor gedaan heeft,
    Goede deal, ik heb een nieuwe schuttingdeur en een fietsenafdakje, en hij heeft weer een heerlijk grotere auto...
    En misschien had ik er veel meer voor kunnen krijgen, maar ik was tevreden met deze deal en geen gedoe met vreemde meneren aan m?n deur Smile
    Hij blij ik blij !


    Wat een goed idee!Smile
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Ook een goed idee!

    Ik heb zo snel niemand in de buurt die zit te wachten op een kapotte auto, maar ik heb het wel eens met andere dingen gedaan. Ruilen ipv (ver)kopen. Spullen en diensten. Heb ook wel eens logo's ontworpen en teksten geschreven in ruil voor een dienst of spullen.


    Doe ik ook heel veel. Zo heb ik eens schoenen geruild tegen een knipbeurt in een kapperszaak. Maar meestal is het tegen levensmiddelen of bv. (af)wastabletten. Het is bijna een sport te noemen. Smile
Terug naar de lijst