Stelvoet/stelpoot Miele wasmachine

Stelvoet/stelpoot Miele wasmachine 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Van mijn wasmachine is het rubber van de stelvoetjes bij 3 van de 4 niet goed meer. Op internet nieuw stelvoetjes van Miele gezien voor 20 euro maar er zijn ook universele te koop en die zijn er vanaf 9 euro per stuk.

    Kan ik die universele ook gewoon voor mijn wasmachine kopen en moet ik nog letten op maten enzo of is er nog een andere oplossing?
  2. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Stukje hout eronder, een stukje plint ofzo wat je over hebt, als ie maar weer stabiel staat.
    Gewoon iets er onder schuiven en dan even heen en weer met het apparaat, als ie stevig staat is het ok.
  3. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef elly69
    Stukje hout eronder, een stukje plint ofzo wat je over hebt, als ie maar weer stabiel staat.
    Gewoon iets er onder schuiven en dan even heen en weer met het apparaat, als ie stevig staat is het ok.


    En waterpas....
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Het rubber was bij 2 voetjes gescheurd waardoor het metaal van het voetje gedeeltelijk op de tegelvloer kwam, ik heb nu het rubber weer goed onder het voetje gedaan en stelvoetjes gesteld en opnieuw waterpas gezet.

    Maar er is kans dat door het centrifugeren het rubber toch weer wat verschuift waardoor het metalen gedeelte van het voetje contact gaat maken met de tegelvloer, kans dat ie dan weer uit balans raakt is groot. Ik dacht heel simpel om even naar nieuwe rubbertjes te kijken op internet maar die kan ik niet vinden, alleen hele nieuwe stelpootjes met rubber.

    Ik denk dat hout eronder dit probleem niet gaat oplossen. Smile
  5. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
  6. Bericht van Dirk is op 28-02-2017 om 07:58:43 uur verwijderd door Dirk.

    Reden: Was dus al voorzien

     
  7. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Die-ene
    Gamma zei je
    >>LINK<<


    Denk dat ik deze maar eerst eens ga proberen. Bedankt voor de link want zou echt niet geweten hebben hoe die dingen heten. Trillingdempers dus. Heb net even bij praxis en karwei gekeken, die hebben ze ook , zit voor mij net wat dichterbij dan de gamma.
  8. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Dirk ik had je reactie gelezen gister maar niet meer de puf om te reageren, ik ga voor nu voor de kleine dempers maar bedankt voor het meedenken Smile
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Ben bang dat er iets anders aan de hand is met de wasmachine Smile Donderdag komt Miele monteur Smile
Terug naar de lijst