Samsung A5

Samsung A5 

Onderwerp van Tuwa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Tuwa zelf op 8 september 2019 om 21:21:01

Terug naar de lijst
  1. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Nadat mijn Galaxy S6 in Barcelona werd gejat heb ik op aanraden van mijn vriendin de Samsung Galaxy A5 gekocht, mede omdat de camerakwaliteit van die toestellen heel goed was, zeker gezien de lage prijs.

    Sinds enige tijd hebben wij er allebei last van dat veel foto's (zowel gewone foto's als selfies) niet echt scherp zijn.
    Op de display van de telefoon ziet het er strak uit maar bij plaatsing op Facebook of bij het bekijken op een PC valt op dat de foto's niet scherp zijn.
    Dat was in eerste instantie niet het geval.
    Volgens de winkel waar ik het toestel heb gekocht ligt het niet aan het toestel, en eerlijk gezegd konden we daar op dat moment de klacht ook niet goed vaststellen.
    De verkoper raadde me aan een app te zoeken die foto's scherper maakt. Volgens hem zijn die er.
    Lijkt mij complete onzin.
    Ik ben weggegaan omdat ik bot ving en geen zin had.

    Vraag hier is of iemand die hetzelfde toestel heeft (Samsung A5 versie 2017) tegen vergelijkbare problemen aanloopt.
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    quote:
    Dit schreef scar
    Er zijn zeker dat soort apps.


    Die van een onscherpe foto een scherpe foto kunnen maken? Smile

    Dan nog blijft het gek dat het toestel plotseling zelf geen goede focus-instelling heeft.
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    quote:
    Dit schreef scar
    ja die apps zijn er.

    Maar als je het in de winkel niet had en op andere momenten wel dan ligt het toch niet aan het toestel?

    Kan je die camera zelf instellen? Heb je daar al dan niet expres mee zitten klooien?? Fabrieksinstellingen terug zetten?


    Zit niet in fabrieksinstellingen.
    Al geprobeerd.
  4. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    quote:
    Dit schreef scar
    Maar in de winkel had je er geen last van?

    Zit er geen Anti tril stand op die per ongeluk uitstaat?


    Anti tril stand? Smile
  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    quote:
    Dit schreef scar
    Maar in de winkel had je er geen last van?

    Zit er geen Anti tril stand op die per ongeluk uitstaat?


    Op de display van de telefoon lijkt alles scherp, bij bekijken op de pc of bij plaatsing op internet (Facebook. OA, e.d.) zie je dat het onscherp is
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    verouderd
Terug naar de lijst