Helpen behangen

Helpen behangen 

Onderwerp van dolfijntje29

Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Voordat je kunt gaan behangen moet je stucwerk door en door droog zijn. Gezien de huidige temperaturen kan dat een behoorlijke tijd duren. Zou zelf toch gauw een week hiervoor uittrekken. Te warm stoken in de ruimte om het proces te versnellen zou ik niet doen, aangezien dat ook tot eventuele scheurvorming van je stucwerk kan leiden. Geduld is dus wat je moet hebben.
    Daarna zal je het stucwerk eerst moeten voorbehandelen/voorstrijken alvorens je kan gaan behangen, want vers stucwerk kan een flink zuigende werking hebben. Pas daarna kun je (laten) behangen. Misschien zijn je knieklachten dan ook wat minder en kun je het toch zelf. Desnoods in kleinere etappes.
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef dolfijntje29
    Bedankt voor de tips, het hoeft ook niet perse dit weekend.
    Die knieklachten zijn helaas van lange duur....

    Dat is vervelend als je langdurige klachten hebt. Zo liet zich dat in eerste instantie niet lezen. In dat geval hoop ik dat je inderdaad iemand vindt die je kan helpen.

    Van langdurige gezondheidsklachten en extreem veel pijn weet ik helaas alles van. Gelukkig heb ik een goede vriend die de klussen voor me doet, die ik eigenlijk niet meer mag doen. Af en toe doe ik toch nog wel eens wat, maar moet dat altijd bekopen met een paar dagen heel erg veel pijn.

    Heb je geen vrienden en of familie die iets voor je kunnen betekenen? Hopelijk vind je snel hulp.
Terug naar de lijst