Solliciteren of niet?

Solliciteren of niet? 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik werk nu 2,5 maand op uitzendbasis. In het bedrijf waar ik werk is een vacature gekomen voor een persoon met ervaring op een hr afdeling op mbo niveau of met ervaring op klantenservice in combinatie met beginnend hrm opleiding. Dat laatste is mijn beschrijving. Ruim 3 jaar klantcontact center, geproefd aan verzuim middels traffic rol en ga in april starten met hrm bachelor.

    Zal ik solliciteren of niet? Ik vrees een beetje dat als ze mij niet willen, dat mijn baan op de klantenservice in gevaar komt. Ben immers maar een uitzendkracht die blijkbaar nu al weg wil...

    Met wie kan ik hierover sparren?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Mijn leidinggevende weet dat ik die hrm studie ga doen. Maar hij is nu met vakantie.

    Bedankt voor jullie input.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef milla


    Andersom geredeneerd. Nu ben je uitzendkracht. Leidinggevende weet dat je deze studie gaat doen. Hoe vreemd zou het zijn als je niet zou solliciteren. Je past toch precies in dat plaatje?

    Dat is een goeie!
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Daan68


    Kleine nuance hierin....dat geldt dan alleen voor dezelfde functie. Indien de uitzendkracht op een andere functie solliciteert, geldt dit officieel niet. Mag wettelijk namelijk ook niet (beperken van de ontplooiingsmogelijkheden van de medewerker).

    En natuurlijk ga je solliciteren ;-) :-)
    Naast alle redenaties hierboven: het bedrijf leent je nu in als uitzendkracht. Dan mogen (en zullen) ze niet verwachten dat je lijdzaam afwacht tot ze je niet meer nodig hebben.....

    Daarnaast heb ik een fase a contract.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Maar ik heb het gedaan!! Ik heb gesolliciteerd. Ik vind het leuk spannend.

    Bedankt voor jullie reacties!
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Dat zal ik zeker doen Diana.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Volgens mij kunnen zo hooguit denken dat je graag wilt werken. Succes !

    Smile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Dat vind ik lief dat jullie duimen.

    Zoals ik al schreef is mijn leidinggevende op dit moment op vakantie. Zijn leidinggevende zit daarom zo nu en dan bij ons en naast mij. Zijn telefoon ging. Toen hij opnam werd er duidelijk naar mijn leidinggevende gevraagd. Nee die is er niet werd gezegd. Er werd daarna iets gevraagd waarna gezegd werd: hoe heet die kandidaat? Daarna werd het gesprek afgekapt en elders voortgezet....

    Vind het eng.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Clara



    Dan nemen ze jouw sollicitatie in ieder geval serieus! Ze hadden m ook direct in de prullenbak kunnen gooien. Dat heb je alvast bereikt. Smile

    Ja dat is waar!
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef DianaB
    Niet eng vinden.

    HR is benieuwd en wil feedback van jouw leidinggevende. Ik vind het een snelle actie en hoop dat jij de juiste kandidaat gevonden wordt.

    Het zou echt perfect zijn in combinatie met de te starten studie.

    Ik duim weer verder.

    Dank je wel.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Eng en spannend is het altijd....maar het is ook logisch dat als het gesprek over jou zou zijn gegaan onder 4 oren zou plaats vinden. tot ze overgaan na de gesprekken met sollicitanten

    Uiteraard.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    De advertentie tekst van de vacature is aangepast. Het klantenservice deel is geschrapt. Smile
Terug naar de lijst