Iphone loopt supersnel leeg na ios update

Iphone loopt supersnel leeg na ios update 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Evert
    Be happy and smile

    Toon alleen de berichten van Evert
    Ik heb bij een iphone 4 en een 6 al eens de accu vervangen. Ik heb mijn 6 nu vier jaar en met een verse batterij doet die het weer prima. Nieuwste update en wel.
    Ik heb de accu zelf vervangen, via een klein beetje geduld totaal zes euro kwijt.

    Wellicht is het een app die erbij is gekomen die zoveel slurpt. Kan een ogenschijnlijk onschuldige zijn maar toch.
    Mocht je hem toch willen vervangen, hier kan je zien hoe.. >>LINK<<
  2. Evert
    Be happy and smile

    Toon alleen de berichten van Evert
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Ik ga morgen Leap maar eens even bellen. Daar komt ie oorspronkelijk vandaan maar via marktplaats en ex naar hier. Op hun site bieden ze vervanging batterij voor 29 euro aan ook de 5. Dat is een actie die loopt tot december 2018.

    Was hier even zo'n phone winkel ingelopen, die kan ook zo de batterij vervangen voor de prijs van 29 euro maar die gebruikt een onbekend merk batterij. Die man gaf aan dat die batterij uit china komt en die van apple ook dus volgens hem maakt niks uit welk merk je gebruikt alleen het vermogen moet wel hetzelfde zijn. Klinkt wel logisch volgens mijSmile maar wil ook niet dat de iphone weer andere problemen gaat krijgen door ander merk batterij dus eerst Leap maar eens bellen wat voor merk batterij die erin doen en of dit plotseling leeglopen voor hun een bekend probleem is.



    Als ik mijn telefoon check geeft software op mijn pc aan dat ik 102% capaciteit heb.. Dus het kan gewoon goed gaan. 29 euro is nog best betaalbaar.
    In de laatste nieuwe update zit een beta functie om je batterij te testen. Wellicht als je die erop heb staan dat de test uit wijst dat de batterij nog goed is.
    Smile
  3. Evert
    Be happy and smile

    Toon alleen de berichten van Evert
    Dat is mooi mazzel hebben dan, heb je straks een mooie oplossing voor weinig.
    De home knop is een van de eerste dingen die bij mij ook heen ging Smile
  4. Evert
    Be happy and smile

    Toon alleen de berichten van Evert
    Iedereen weer wijzer en blij.. Have fun samen! Smile
Terug naar de lijst