Heeft iemand ervaring met Picnic online supermarkt?

Heeft iemand ervaring met Picnic online supermarkt? 

Onderwerp van acda

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik vind het ideaal. Idd assortiment is niet heel diep. Gratis bezorgen en qua prijs op niveau van landelijke ketens (ah, jumbo).
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Picnic bezorgt gratis 7 dgn in de week met een minimaal bestel bedrag van 25 euro. Je spreekt en tijdspad af en krijg op de bezorgdag en exacte tijd van 20 min.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef acda
    Is nu ook beschikbaar in Amsterdam Zuidoost.

    Werkt het prettig?

    Hier heb je een kortingscode van 5 euro, kun je het eens uitproberen: >>LINK<<
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Danielle
    Ideaal. Ruime keus en bezorgt op afspraak. Vaak zit er een gratis product bij. O, daar zul je 'm net hebben.

    Dat gratis product heb ik bij Picnic nog nooit gehad, wel bij de jumbo.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Hier heb je een kortingscode van 5 euro, kun je het eens uitproberen: >>LINK<<

    Ik heb ook nog een code voor de liefhebber Smile MARTI478
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rene_63

    Klopt het dat je alleen via een app kan bestellen, heb namelijk even gekeken maar kom steeds weer op die app uit en wil ik het assortiment zien wat ze hebben moet ik eerst de app installeren(gedaan) en dan moet ik nog inschrijven met al mijn gegevens dat houd mij wel tegen.

    Ja dat klopt. Je inschrijving kun je er altijd weer af halen. Ik word niet gespamd door ze, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Cato
    Ik sta er beetje dubbel in.
    Qua combi, werk/studie/huishouden vind ik wel erg lekker als dit kan, want spaart mij tijd uit, maar in de praktijk kan ik er weinig gebruik van maken.
    Je hebt, hier althans, per dag maar 1 dagdeel als optie.
    Op maandag moet het in de middag, maar werk ik. Op dinsdag moet het in de avond, maar dan ben ik net veel weg, woensdag avond kan ik juist wel, maar bezorgen ze alleen maar overdag en moet ik werken.
    En zo heb ik er vaak helemaal niks aan en ga ik toch weer zelf naar de super.

    Ik snap dat dat puzzelen is, maar daar zit ook wel de kracht van picnic. Bezorging is gratis. Wil je zelf bepalen wanneer je boodschappen bezorgd worden, dan kun je terecht bij ah of jumbo.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb vorige week een uitstapje gemaakt naar jumbo omdat zij iets breder assortiment hebben. Ik weet weer waarom ik blij ben met picnic. De houdbaarheidsdatum van verse gesneden groenten is zoveel beter bij Picnic.... En de kwaliteit ook. Bij jumbo is een dag over datum echt het eten niet meer ok?. Bij Picnic heb je en een langere houdbaarheid en als het er dan overheen gaat, is het nog goed.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Helmi
    Ik ben ook ge?nteresseerd.
    Maar ik woon op drie hoog zonder lift, weet iemand of ze de boodschappen boven brengen.

    Ja dat doen ze.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje
    Ik krijg net een mailtje dat ze de 5 kilo zak aardappels niet kunnen leveren, ik krijg het geld terug en ze gaan een zak van 2,5 kilo leven. Komt me best wel goed uit, want eigenlijk eten we niet zoveel aardappelsSmile met dit en die kortingscode en de acties, is het best wel goedkoop boodschappen doenSmile

    Hey je mocht eindelijk bestellen!? Top!
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Als nog iemand een kortingscode wil, dan heb ik deze voor je: MARTI478. Alleen te gebruiken bij je eerste bestelling!
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Lallebal
    Ik heb toch een minpuntje. Alles wordt in plastic verpakt.
    Alles. Dus ook de bananen, aubergine, paprika etc.
    Ik heb ze al laten weten dat dat voor mij niet hoeft.

    De plastic zakken waar ze de boodschappen in bezorgen nemen ze weer mee terug. Je betaalt ?0,35 statiegeld voor die zakken. Niet per stuk maar in totaal.
    Ik gebruik ze nu om plastic in te verzamelen zodat ik het gescheiden weg kan gooien.

    Ik kreeg de bananen niet in plastic, maar los met een plakband er omheen. Paprika wel idd. Dat heeft alles met de inkoop organisatie te maken. Bij hoogvliet en boni is dat ook het geval (zelfde inkoop).
Terug naar de lijst