Leuke workshop

Leuke workshop 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloemschikken
    Haken
    Breien
    Quilten
    Schilderen
    Tekenen
    Moza?eken
    Yoga
    Ontwikkelingspsychologie
    Tuinonderhoud
    Haren vlechten
    Aquarelleren
    Kalligrafie
    Amigurumi
    2 jul '18 - 16:44:43 / 2 jul '18 - 20:47:26
  2. quote:
    Dit schreef roely
    Ik kan dat zelf ook bedenken
    Bedoelde echt iets leuks (tekenen en schilderen kan ik ook bedenken )
    Maar heb al,iets gevonden aan de kust ga het vijf dagen doen een eeuwen oude ambacht leren .

    En bedankt he. Tekenen en schilderen vind ik persoonlijk erg leuk.
    Net als de rest van 'mijn' lijstje.

    Beeldhouwen, houtbewerking of meubel stofferen is ook leuk om te doen.
  3. quote:
    Dit schreef saskiamaria
    Workshops worden blijkbaar snel geassocieerd met tuttigheid, dat kan maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik geef regelmatig workshops en daar komen hele leuke mensen op af die een dag inspiratie op willen doen, iets moois willen maken en de fijne kneepjes van het vak willen leren. Niks geen tuttigheid, je creativiteit gebruiken en iets nieuws leren, dat kan heel fijn en leuk zijn.

    Ik denk dat, wanneer je gebruik maakt van je creativiteit (in welke vorm dan ook), je echt gelukkiger wordt. Schrijven, tekenen, muziek maken, borduren, tuinieren, sieraden maken, wanneer je ergens induikt zul je zien dat het niet tuttig hoeft te zijn. Er valt zoveel te ontdekken, jammer dat veel mensen als ze volwassen zijn vergeten hoeveel plezier ze vroeger beleefden aan het maken/cre?ren. Ik zie dat veel mensen het her-ontdekken als ze er weer tijd voor hebben. Dat vind ik een mooie ontwikkeling Smile

    Ik vind niks tuttig. En als een ander het wel tuttig vind dan is dat jammer.

    Jij doet toch iets met boekbinden? Dat wil ik ook nog eens doen.
Terug naar de lijst