Energie overstap, van Nuon naar..?

Energie overstap, van Nuon naar..? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik zit al jaren bij Nuon. En dus heb ik de maximale ?blijven loont? korting, 20%
    Nou zat ik van de week, aan huis gekluisterd door pijn in mijn rug, mijn nieuwe aanbod (van nuon)te bekijken en vergelijk hun prijzen met die van andere aanbieders op gaslicht.com. Zijn ze duurder. Dus ik Nuon bellen, dat ze met 20% korting duurder zijn dan aanbieders zonder korting, dat ik dan wel een welkomskado wil (playstation, extra korting, maakt me niet uit). Ze gaven gelijk toe dat ze duurder waren en ik kreeg geen kado. Het beste was om over te stappen, als ik goedkoper uit wilde zijn.
    Mijn contract loopt 30 nov af.
    Nu zit ik dus een beetje te dubben. Mijn vriendin heeft Toon van Eneco maar dan moet ik een 4 jarig contract nemen en ik heb bindingsangst. En Eneco is duur ook. Nou zegt mijn vriendin dat ik zowiezo na 1 jaar over kan stappen van Eneco naar een ander en dat die dan de boete betaalt. Is dat nog steeds zo?
    Wat zouden jullie doen? Op zich vind ik Toon wel een kek apparaat..lekker de verwarming aanzetten vanuit mijn bed 🤗
  2. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ik heb nog zo?n ouderwetse Honeywell draaithermostaat. Heb lang met Eneco gebeld maar ze geven de Toon echt pas bij een 4 jarig abonnement en dat is dan ?20 per maand meer dan ik nu betaal. Dat vind ik wel fors. Kan ik beter idd een klokthermostaat kopen
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ik ook! Uitvinding van de eeuw!
Terug naar de lijst