WhatsApp uitzetten

WhatsApp uitzetten 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Enige optie om niks te ontvangen is verbindingen (vliegtuigstand) uitzetten, maar dan kan je ook niet op internet. Mijn kinderen hebben hierdoor echter wel eens een vastgelopen telefoon gekregen. Kregen ze in ??n klap 200 berichten binnen....
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Binnen WhatsApp op mijn telefoon (android 8.0), kan ik niet voor heel WhatsApp alles op stil zetten. Dat moet per persoon of groep ingesteld worden. Ik denk dat Roely dat ook heeft.

    Ik zal eens testen of het in de algemene instellingen van de telefoon wel lukt.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Getest. Via instellingen - - >meldingen-->app meldingen kun je WhatsApp volledig monddood maken. Je ziet in het icoon op je voorblad niet dat er meldingen zijn. Pas als je WhatsApp opent, zie je dat er berichten zijn en bij wie.

    Kun je hier verder mee @Roely?
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Aha, je werkt met een iPhone...

    Als ik via de hoofd instellingen op mijn Android meldingen WhatsApp uitzet, zie ik alleen het WhatsApp icoon, maar niet het bolletje met de hoeveelheid berichten. Ik kan er voor kiezen WhatsApp alleen te zien in de applijst en niet op de hoofdpagina.

    Ik vind het verwijderen en downloaden wel erg omslachtig. Daarbij loop je het risico dat je telefoon vast loopt bij het downloaden van zoveel berichten. Bovendien moet je je voor de groepen telkens opnieuw aanmelden omdat je wordt afgemeld. Je kunt de berichten in het verleden dan niet meer lezen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Precies.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik denk dat de werk appgroep niet gaat sms-en. Afhankelijk van de aard van de groep, zou je zelfs verplicht kunnen gesteld worden om WhatsApp weer te installeren. Zo niet, dan mis je in elk geval alles wat er voorheen geschreven is.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef roely
    Hou jullie op de hoogte hoe het bevalt.
    Maar herkennen jullie het ook dat je vindt dat je te veel op je scherm zit te turen en dat het zo een half uur later is.
    Heb Facebook ook uitgezet.
    Zeker een heleboel nadelen maar ga het uit proberen.
    Niet verkeerd om iedere jaar wat zaken tegen het licht te houden.

    Ik ben benieuwd.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    We told you! 😂😂😂😂 Fijn dat je dochter het snapt. Scheelt een boel werk voor iedereen.
Terug naar de lijst