Nieuwe matras kopen

Nieuwe matras kopen 

Onderwerp van La-Loba

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik heb een jaar of 4 geleden (op aanraden van de verkoper) een medium matras gekocht, gold pocket foam, van Beter Bed. Slaapt op zich heerlijk, behalve als ik in het weekend of vakanties wil uitslapen. Dan sta ik wat brak op.
    Dus ik heb net een tweede matras gekocht, een silver pocket foam, stevig.
    Die is te hard.

    Dus nu switch ik een beetje als ik wil uitslapen tussen beide matrassen maar sta nog steeds brak op na uitslapen.

    Iets uitproberen in de winkel is voor mij vrij nutteloos omdat je daar gewoon echt te kort voor ligt

    Ik heb bij Beter Bed online besteld nu. Ik kan het matras omruilen maar dan ben ik wel weer 60 euro kwijt. Ik twijfel nog...
  2. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik ga kijken Bloem, dank voor de tip.
  3. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik vind het maar een lastige keuze.. zo'n Matt is nog best duur, ook met 75 euro korting.

    en die stevige die ik onlangs heb gekocht kan ik niet meer retourneren want uit de verpakking blabla. Iemand nog een als nieuw stevig matras nodig? Smile

    twijfel twijfel
  4. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Je kunt die Matt in drie keer betalen zonder bijkomende kosten. En zoals je met je oude matras ziet; goedkoop is duurkoop.


    besteld
    komt helaas pas 5/2
    kan niet wachten, word echt tikje sjachie van zo brak opstaan...
  5. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    En heb je al geslapen op je Matt matras?
    Ik krijg hem morgen Smile


    1 nachtje. Het ligt heerlijk maar ik moest wel veel draaien enzo.. je lijf moet toch gewoon even wennen. Het ligt heel lekker. Op aanraden van Bloem laat ik 'm een tijdje in standje neutraal staan en daarna ga ik 'm proberen op een standje steviger.
  6. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik heb 2 nachten op 'medium' geslapen en ik heb 'm nu 1 standje harder gedraaid, zeg maar. Dat vond ik denk ik prettiger maar dat ga ik de komende tijd uitproberen.
    Nog 1 week en dan heb ik vakantie en kan ik lekker uitslapen. Da's pas de echte test Smile
  7. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik denk dat je het dan niet begrijpt. De topping blijft bovenop.
    Je hebt vervolgens 2 lagen, die elk bestaan uit 2 lagen.. die kun je dus in verschillende manieren leggen. Goed de lagen en het filmpje bekijken op de site.
  8. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    klopt het volgende: als ik mijn matras bekijk, dan 'golft' hij..... waar je gaat zitten als je euh je pyama aantrekt ofzo, daar is hij platter. Ik heb net ook even gekeken en de koudschuim lagen hebben een soort van 'gaten' die meer volume geven op bepaalde punten (klinkt lekker onlogisch zo) en die ontbreken op de indeukende gedeeltes. Anyway.... dit euh hoort zo? Of is die van jullie wel compleet recht?

    slaapt prima en ben er tot nu toe erg tevreden over.Ik heb hem nu net iets 'harder' gezet dan de neutrale stand.
  9. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    misschien nog een tip: ik had dus een matras van MATT gekocht, n.a.v. tip hier.
    Lag een tijdje best goed en toen zakte hij in aan 1 kant. Ik heb nog nooit zo'n matras gehad dus vond daar niets raars aan. Maar het ging wel beroerder liggen. Toch maar even gebeld. Foto's gemaakt. Had ik toch een exemplaar dat verkeerd in elkaar zat ofzo. Direct een nieuwe gekregen.
  10. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    graag gedaan Smile
  11. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ook in plastic hoefde hier niet. Maar fijn dat het gelukt is.
Terug naar de lijst