Tips ceremoniemeesteren bruiloft

Tips ceremoniemeesteren bruiloft 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Yeah...wat een eer, ik ben als ceremoniemeester gevraagd voor het huwelijk van mijn vriendin in mei.

    Wie heeft er praktische of leuke tips voor mij?

    Wie heeft er ooit zelf een ceremonie gemeesterd, en wat werkte en wat niet?

    Wie heeft zelf een ceremoniemeester gehad, en wat deed hij of zij top, en wat was een flop?
  2. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    Goede tips Rene en Angelique, dank je wel! Praktische bruikbare tips! Ik heb al gezeten met de bruid en haar alles laten vertellen wat ze geregeld hebben en de sfeer/karakter van de dag begrepen van haar. Ook heb ik gevraagd wat zij belangrijk vinden.

    Scar....ja...lijkt me logisch he. Ik organiseer de dag niet, dat doet het paar. En ik luister inderdaad naar hen en voer hun wensen uit. En daar kun je best wel wat tips voor gebruiken en daarom start ik even een draadje.
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    Thanks Bloem, ik heb al die sites al gegoogled en doorgespit natuurlijk.
  4. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef Anke
    2x ceremoniemeester geweest
    De eerste keer lag ik op de dag zelf in t ziekenhuis
    De tweede keer werd r huwelijk afgeblazen Smile


    Oeps...t mocht zo niet wezen. Hoop dat het paar evengoed gelukkig is geworden.
  5. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef AnnePA
    Bij mijn (recente) huwelijk was mijn beste vriendin ceremoniemeester. Wat voor ons heel goed heeft gewerkt was afspreken wat wij perse zo en zo wilden en waarbij zij de vrije hand had. Ze heeft dat zo gedaan en het is een hele fijne dag geworden. Vell plezier!


    Precies, ik wil het paar ontzorgen en hen ter assistentie zijn. Ook kleine details voorzien en in goede banen leiden.
    En ik heb can het paar ook het vertrouwen gekregen met de gasten er voor hen een onvergetelijke dag van te maken door zelf wat toe te mogen voegen.
    Erg leuk natuurlijk, een stukje vrije hand!SmileSmile
Terug naar de lijst