Boot naar New castle

Boot naar New castle 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ik heb het nu enkele keren gebruikt gemaakt van die aanbiedingen van 49? tot 69? voor een trip naar New Castle en ik vind het heel leuk. Als je met een paar mensen gaat kan je een spelletje meenemen om 's avonds aan boord te doen. Een hut met zeezicht is denk ik duurder. Je slaapt er alleen, meer doe je er niet. Aan boord kan je eten. Er is buffetrestaurant, een Captain's cabin (wat duurder restaurant) een een hamburgerrestaurant. Het kan voorkomen als er niet veel mensen aan boord zijn, dat niet alles open is. Er is ook een bar waar je wat snacks kan bestellen. Natuurlijk kan je ook gewoon alles zelf meenemen. Als het schip aanmeert word je opgehaald door een bus en afgezet in het centrum. Daar krijg je te horen hoe laat ze je weer terug verwachten bij het afzetpunt. Je hebt er dus geen omkijken naar. New Castle is een leuke stad met hele moderne winkelcentra, maar ook met de echt Engelse oude overdekte markten. Er is genoeg te doen zo'n dagje. Helaas heb je niet genoeg tijd om echt te sighsee?n. Het is of winkelen en wandelen of echt mooie gebouwen bekijken en bezoeken. Heel veel plezier op je reis. Oh en primatour is prima! Als je niet misselijk bent of wordt, slaap je er in ieder geval heel lekker op ;-)
Terug naar de lijst