Alle draadjes in de auraklep weg?

Alle draadjes in de auraklep weg? 

Onderwerp van Claudia

Terug naar de lijst
  1. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    Bart, er staat geen enkel draadje meer in de auraklep, klopt dat wel? Ik wilde net ergens een kaartje over trekken en normaal gesproken keek ik dan altijd even in de Auraklep omdat daar verschillende draadjes stonden met verwijzingen naar verschillende soorten kaartleggingen. Maar alles is weg, ofwel de hele Auraklep is leeg, terwijl de Auraklep zelf nog wel gewoon bestaat. Kan jij die draadjes misschien weer terug plaatsen?
  2. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef bart

    Ik denk dat we moeten concluderen dat de Auraklep zijn langste tijd gehad heeft. Alle draadjes zijn nu weg omdat ze een jaar lang niet bekeken zijn. Ik denk dat dat genoeg zegt. Aura is zo 2018. Of 2017 zelfs...

    Een nieuw kaarten-draadje starten kan natuurlijk altijd. In de Eigenklep?

    Bedoel je echt dat de draadjes een jaar lang niet bekeken zijn? Of dat er een jaar lang niet geschreven is? Want dat zijn twee verschillende dingen.

    Ik denk namelijk dat er meer mensen zullen zijn, die net zoals ik en ook zoals Ingrid001 af en toe een link in een draadje van de auraklep gebruikten om daar dan een kaartje te trekken, zonder daar dan een bericht over te schrijven, want voor mij is het trekken van zo'n kaartje bij bijvoorbeeld een vraag waar ik op dat moment mee zit, een persoonlijke momentopname. Iets wat ik dan voor mijzelf doe en voor mij niet bedoeld om de uitkomst van dat kaartje dan te delen.

    En het fijne was dat er best heel veel keus was in de verschillende soorten kaartjes, die je kon trekken. Bijna ieder draadje bevatte in het eerste bericht namelijk een link naar een bepaalde kaartensoort. En ik weet zo al die linken niet terug te vinden om die bijvoorbeeld in een eigenklep te plaatsen. Die linken stonden juist in die draadjes, maar die draadjes staan er dus niet meer....

    Dat "aura" voor jou zo 2018 of zelfs zo 2017 is, daar kan ik best inkomen hoor SmileSmile, maar dat geldt niet voor iedereen Smile
  3. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef bart
    la je een auraclub start, dan diep ik die draadjes op en zet ik daar in. Het moet dan een open of half besloten club zijn.


    Lief aangeboden Bart, maar ik heb niet de behoefte om er een club voor te gaan starten en te gaan beheren. Het ging mij alleen om die linken en in de auraklep stonden er best veel in, maar dan ga ik zelf wel googlen. Marlies heeft al een voorzetje gegeven, zie ik Smile.

    En wie hier bedacht heeft dat ik die elke dag aan zou willen klikken, weet ik niet, maar dat is dus absoluut niet het geval, want dan zou ik dat inderdaad niet via de auraklep doen. Ik schreef dat ik ze af en toe gebruikte, meestal als ik gewoon op OA aan het lezen ben en ik daarbij tegelijkertijd mijn gedachten over iets laat gaan en/of dat er op de achtergrond iets voor mij sluimert ofzo, dan popte er gewoon wel eens een vraag op, waarover ik dan een kaartje wilde trekken. En omdat ik dan toch al op OA zat/zit, klikte ik dan gewoon even door naar de auraklep en dan stonden er daar gewoon een hele rits onder elkaar. Zo gebruikte ik die draadjes/linken toen ze er nog stonden Smile
  4. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Ik ook.

    Ik vind t ook jammer dat de auraklep leeg is..
    Het werkte voor mij steunend, hier op OA een lichtpuntje.

    Ja, precies..Smile.. en ik vermoed dat wij (en Ingrid001) niet de enigen zijn. Maar juist omdat het geen dagelijkse bezigheid betreft (en wellicht voor veel anderen ook niet), kom je er pas achter dat die draadjes weg zijn, op het moment dat je een kaartje wil trekken. Eerder heb je dat dus niet door (tenzij mensen het hier nu toevallig bij support zouden lezen). Het kan dus goed zijn dat anderen, die er ook af en toe gebruik van maakten, het gewoon nog niet eens gemerkt hebben dat die draadjes weg zijn.
  5. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Aangemaakt wees welkom


    >>LINK<<

    Dank je wel, Esther! Smile
  6. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef bart
    Dankjewel Leeuwin.

    Ik heb wat oude draadjes overgezet.

    Fijn Bart, dank je wel Smile
Terug naar de lijst