Terugvorderen salaris

Terugvorderen salaris 

Onderwerp van blonde-fee

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef blonde-fee
    Ze hebben loonstrookje meegestuurd, maar ik kan niet meer terugzien wat ik werkelijk gewerkt heb..en ik weet dat er destijds misrekenenig was in die periode en het bedrijf waar ik werkte was sowieso week 51 gesloten wegens verplichte wintersluiting. .



    Ik zou gewoon bluffen, zeggen dat je er niks van snapt en dat het niet kan. Omdat het toen klopte oid

    Dit kost toch teveel tijd en moeite om uit te zoeken of vechten? Daar ga je toch niet aan beginnen? En als zij he t echt belangrijk vinden, zullen ze met meer bewijs over de brug moeten komen?

    Hier ga je toch geen tijd instoppen? Hun fout.
  2. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Dion


    Ja, maar ze moet wel voorkomen dat ze straks een deurwaarder op de stoep heeft staan.
    Dus met alleen negeren ben je er niet.



    Zo snel heb je niet een deurwaarder aan de deur, daar zit nog wel een traject tussen.

    Waarom niet starten met glashard ontkennen? Zeggen dat toen alles goed berekend is en dat zij nu fout zitten. Wat heb je te verliezen? Betalen kan altijd nog.
  3. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Solar

    Dan vragen ze haar berekening op

    Zie mijn opmerkingen. Bij mij een paar duizend ooit te veel uitbetaald. Beroep op lange termijn en redelijkheid /goed werkgeverschap maakte dat ik niks hoefde terug te betalen. De fout lag bij hen



    Maar was dat ook bij een uitzendbureau? Daar heb je denk ik een andere relatie mee dan met een gewone werkgever. Uitzendbureau staat er wellicht anders in dan gewone werkgever ?
Terug naar de lijst