Voorjaars schoonmaak/ opruiming: 10 tips om te ontspullen!

Voorjaars schoonmaak/ opruiming: 10 tips om te ontspullen! 

Onderwerp van La-Loba

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ik gebruik de kinderloze week in de kerstvakantie ieder jaar om verder te ontspullen. Ik was een echte verzamelaar en een jaar of 3 geleden, toen ik gewoon niet meer op mijn zolder kon lopen ben ik begonnen. Heel veel weggedaan en de dingen die ik belangrijk vond mochten blijven. Ik merk dat daar waar ik eerst heel snel impulsaankopen deed, dat dat door het opruimen bij mij ook veel minder is geworden. En elk jaar gaan er toch ook weer dingen weg die het jaar daarvoor nog de toets 'belangrijk voor mij' haalden.

    Nu ga ik volgende week verhuizen en dit weekend de verhuisdozen inpakken. Ik denk dat het allemaal mee zal vallen maar ik ben wel benieuwd hoe ik daar over een week over denk....
  2. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Roiis
    Vorig jaar verhuisd en daarvoor had ik maar vijf dagen de tijd. Veel meubels/spullen heb ik toen boven opgestapeld om later uit te zoeken. Het werd een berg waar ik niet meer doorheen kwam. Nu besloten dat als het al een jaar boven staat, dat ik het ook niet nodig heb en alles door de Kringloop op laten halen. Het was zoveel dat je er volgens mij nog een huis mee kan inrichten. Smile Wat een ruimte nu boven en wat een rust in mijn hoofd. Smile

    Er staan nog een paar meubeltjes, waar ik nog niet over kon beslissen.
    Dat ga ik dit weekend doen en als ik het dan niet kan bedenken, bel ik de Kringloop nog een keer.


    Fijn h? Roiis, zo'n verhuizing is een goed opruimmoment. Ik heb 6 dagen de tijd. Ben heel benieuwd wat ik uiteindelijk mee naar mijn nieuwe huis neem om uit te zoeken.
Terug naar de lijst