Rol- of pliss?hordeur

Rol- of pliss?hordeur 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Tot enkele weken geleden had ik een gewone hordeur in de keuken. Was van de vorige bewoners geweest en voldeed, al was het niet echt praktisch vanwege de ruimte die het inneemt. Inmiddels zit het gaas er niet meer goed in en is ie na de renovatie van de keuken naar buiten verbannen.

    Nu wil ik wat anders. Een rolhordeur of pliss?. Iemand ervaring met ??n van beide?
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Bij mij kan gewone hordeur niet volledig open, want komt dan tegen hoek van aanrecht aan...

    Straks ook even info inwinnen bij Multimate hier.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Huisdieren heb ik nu niet en die komen er voorlopig ook niet. Lamellen zouden er hier juist voor zorgen dat ik sneller katten in huis heb die hier graag zijn. Liggen ze ineens in je bed....Smile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Das waar idd. Je gaf zelf al aan een rol- of pliss? hordeur te willen, mijn info is dan ook niet echt relevant, sorry.


    Nee, joh, geen sorry. Alle ervaringen zijn welkom en als ik er niks aan heb, een ander wellicht wel Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik heb helemaal geen hordeur. Vind die dingen spuuglelijk.
    Een vlieg die naar binnen wil lukt dat toch wel.


    Muggen hou ik er toch echt behoorlijk mee buiten.
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef leeuwin70


    Horren voor het slaapkamerraam en je deur dicht houden,,Smile


    Zitten horren in de slaapkamers, maar om het hier nog enigszins door te laten waaien, moeten de deuren toch echt wel regelmatig open in de zomer.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik heb een gordijn met magneetjes gehad.. onding, ook zo een met lamellen, die zware dingen gingen tussen de deur zitten bij de kinderen.
    Ik ga dit jaar de rol proberen, eens zien of dat bevalt


    Hoor niet zo heel veel positieve ervaringen over rolhordeuren. In de winkel vanmiddag niet en later op de dag ook van vriend van me niet. Voor ramen schijnt het prima te werken, maar voor deuren minder.

    Advies was pliss?, maar is weer duurder....
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Renske_N
    Ik heb al 5 jaar een plissehordeur, wilde m toen omdat dan ook mijn dochter van toen 4 m kon dichtdoen. Hebben een hoge deur maar heb een constructie gemaakt zodat er niet een op maat heb hoeven laten maken. Ben er nog steeds heel blij mee en werkt nog als een zonnetje. Een roldeur zou nog te vaak openstaan zodat al de rondvliegende en kruipende buitenbeestjes naar binnen zouden komen😆


    Mooi bericht!
    Heb je enig idee wat je er destijds voor betaald hebt?
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Vanmiddag met mijn vader de pliss? hordeur gemonteerd Smile
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Tuwa



    fotooooooooooooooo


    Smile

    Van helemaal open naar helemaal dicht. Mooi systeem.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
Terug naar de lijst