Wat is een normaal uurtarief voor een klusjesman?

Wat is een normaal uurtarief voor een klusjesman? 

Onderwerp van fresia

Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Vooral zwart inhuren en flikkert hij van de trap dan niet piepen tijdens de gevolgen . Geld ook voor vrijwilligers end .
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef scar
    Want wat zijn die gevolgen daarvan dan Dirk?

    Lees de link van Solar maar eens . En waarom denk je dat zelfstandigen aansprakelijkheidsverzekeringen hebben .
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Even stukje tekst uit een ( mijn) vakorganisatie artikel.

    De laatste weken worden mijn oren weer gepijnigd door de reclameslogan van Werkspot: ?Klus, klik, klaar.? Het klinkt alsof Werkspot in een muisklik voor een vakman kan zorgen. Maar de meeste vakmensen hebben hun peperdure abonnement be?indigd.



    De internet boy?s van werkspot hebben kapitalen verdiend aan de in crisis verkerende vaklui met toren hoge kosten voor een abonnement . Maar nu hebben ze alleen nog bemiddelaars die vaak een wit kenteken aansturen . Vakmanschap is niet alleen technisch maar ook wet technisch volgens NEN . En daar hoort regelmatig scholing ook bij . En zeker door de enorme wijzigingen de laatste jaren en in de toekomst .

    Maar goed lampen ophangen kun je noet veel mee fout doen hooguit de verkeerde klasse op de verkeerde plek of zonder aarde .
    22 apr '19 - 12:05:24 / 22 apr '19 - 14:38:41
  4. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik weet niet wat jouw uurtarief is Dirk, maar niemand huurt een wit betaalde professional in om een plank op te laten hangen en een lamp aan te sluiten.

    Als jij en malero nu eens lezen wat ik schrijf dan hoef je niet gelijk dit te schrijven 😁
Terug naar de lijst