Kattenharen verwijderen

Kattenharen verwijderen 

Onderwerp van Megane

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik heb een abonnement op de kleefrollen van de Ikea. Heb een hele stapel navullingen in de kast liggen:).

    Dus dat. Elk bezoek weer, gaan er multipacks mee. Smile

    Verder.... Geen katten op het bed en in huis kleding aan waar de haren op mogen. Ik heb 4 schoot katten, waarvan 3 lichte haren hebben. Ik heb het opgegeven dat mijn huis haar vrij is.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Tis vooral vervelend als je mensen op bezoek hebt die er vies van zijn en je een gevoel geven alsof je vies bent. Herkennen jullie dat ?

    Zulke mensen komen niet bij mij op bezoek.... Ik bied mensen die hier om zakelijke redenen komen wel altijd de roller aan.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Oh daar springen ze bij mij zo overheen of kruipen erdoor.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik durf met zoveel haren de dekens niet te wassen. Ben bang voor problemen met de machine. Ik koop dus goedkope fleece dekens en als het me te gortig wordt gooi ik ze weg.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    Of opsparen en wassen bij de wasserette in de stadSmileSmile

    Hahaha. Moet ik wel eerst een km of 30 rijden, dat schiet ook niet op.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    Combineren met je bezoekjes aan de IKEASmileSmile

    😂 Moet ik wel erg vaak naar ikea... Kan ik beter nieuwe kopen en laten bezorgen.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik vind het ook vies, maar vind het dan ook niet erg om niet te komen. Niets erger dan compleet onder de dierenharen zitten als je ergens op de bank hebt gezeten Smile

    Vind het wel raar dat baasjes dat raar vinden, alsof we allemaal dol zijn op de katten van een ander. Ik laat ook niemand in de melkspuug van mijn baby zitten bijvoorbeeld.

    Oh ik weet nog toen je bij mij kwam. Dagen aan het zuigen, rollen enz. om al die haren kwijt te raken. Moest er niet aan denken dat er iets in de taart zou komen.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bloem

    En terecht. Kattenharen horen niet in taarten.

    Precies.
Terug naar de lijst