Dvb-t

Dvb-t  

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Wat ik zo lees is dat de KPN bezig is om de oude DVB-t standaard uit te faseren naar de nieuwere DVB-t2 standaard. Dit betekend dat oude oplossingen niet meer gebruikt kunnen worden.
    Weet niet waar je precies woont, maar Utrecht en omgeving zou officieel nog niet om zijn, maar ik lees in de reacties dat sommige gebieden al voortijdig om worden gezet.

    >>LINK<<
    >>LINK<<

    Denk dat je dus een andere oplossing moet gaan vinden. Jammer dat tv via je provider niet werkt. Ben zelf hier tevreden over de Ziggo go app, maar vermoedelijk heb jij geen ziggo internet (en geen grote bandbreedte als je verbindingsproblemen krijgt als je zoon gaat streamen).
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ik lees bij Telfort dat ze een "tv verbindingsset" hebben. Dit is eigenlijk gewoon ethernet over je 220V kabel.
    >>LINK<<

    Per tv kun je die aansluiten zonder het trekken van kabels. Het is wel weer 55euro en volgens mij kijk je niet zoveel tv om dat er uit te halen.
    En snap dat je niet voor iedere tv een aparte kabel van de meterkast wil doortrekken. Daar word je helemaal gestoord van.
    Heb nog even zitten kijken, maar ik zie dat je gebruik zou kunnen maken van de KPN tv app. Daarmee kun je op je mobiel/computer tv kijken via internet. Samen met een chromecast is dat een (iets) goedkopere oplossing.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Goed zo.
    Lekker relaxend in slaap vallen.

    Veel plezier!
Terug naar de lijst