Server er maandag uit !

Server er maandag uit ! 

Onderwerp van jellehl


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 19 oktober 2019 om 11:05:24

Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Misschien je internet geschiedenis een keer helemaal wissen Cootje?
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Wat heb je met de chat gedaan Bart?
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef bart

    Dei stond uit na de server-overgang, dus ik dacht ik wacht eens af of daar iemand ongelukkig van wordt. Nu ben jij dus - na 16 dagen - de eerste die het opgevallen is....

    Ik denk dat de chat niet meer van deze tijd is. Wat denk jij?
    ik chat nooit maar ik kreeg van iemand de vraag of ik wist waar die was gebleven. Dat triggerde mijn nieuwsgierigheid.

    Ik denk dat de chat al heel erg lang niet meer is wat het ooit was, en er zit bijna nooit iemand.

    Maar ik vind dat ik geen mening mag geven omdat ik al niet meer chat. De 16 dagen nul vragen vind ik veel veelzeggende.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef bart


    Probleem is, dat je niet alle namen ziet die in gebruik zijn. Sommige namen zijn geregistreerd maar hebben tijdelijk geen abonnement en kun je daarom niet zien.


    @Luuus wilde denk ik haar vorige naam Imke kiezen. Maar dat vul ik helemaal zelf in.
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Luuus


    Dank je!

    Klopt 😎. En dat ging dus niet. Ik begrijp van jou nu Bart, dat de naam Imke nog geregistreerd is?



    Ik zou dit bericht even naar support sturen en Bart vragen om je huidige account te hernoemen. Zoiets. Hij kan dat regelen.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik geef Bart groot gelijk dat hij voor vijf, zes mensen geen chat gaat inbouwen. Zeker omdat er bijna niemand van die chat gebruik maakt en al helemaal niet geregeld.
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Fiets

    Ik ben je nog nooit in de chat tegengekomen. Hoe kun je dan weten dat de chat op sterven na dood is.

    De oude chat had niet gered kunnen worden Bart?

    Omdat ik ogen in mijn hoofd heb Fiets. Omdat ik al jaren hoor dat de chat niet meer is wat het was, dat er bijna nooit iemand zit.
    28 aug '19 - 14:48:42 / 28 aug '19 - 15:03:06
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Inge65


    Zeg je dat tegen Bart? Volgens mij schrijft Bart dat nergens.

    Sterker nog, ik las dat Bart het juist helemaal geen prioriteit gaf. Omdat er geen of amper vraag naar is.
Terug naar de lijst