Vakantie

Vakantie 

Onderwerp van Sylvia-S

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie
    Wat leuk! Je gaat het echt wel leuk vinden. Vorig jaar voor 2e keer met oa geweest, naar Appelscha. De kinderen en ik hebben het geweldig gehad. Niks moet, alles mag. Kinderen hadden binnen 5 minuten vriendjes. 'S avonds lekker borrelen met andere ouders. Kinderen met de hele bende de camping onveilig maken. Echt super. Aankomende zomer weer met oa. Dit keer naar bladel en er komen heel veel bekenden. Nu al zin in
  2. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie
    Fietsen meenemen of op de camping huren. Het gevangenismuseum is echt heel leuk, vlakbij zit een all-in pretpark. Weet even niet meer hoe het heet. Maar je kan er de hele dag onbeperkt eten en drinken. De spooktocht op de camping is voor sommige kinderen echt doodeng😂. Pannekoekenhuis, blote voetenpad. Genoeg te doen en te zien in de omgeving

    Wij stonden met ongeveer 5/6 huurtenten en ook zoveel eigen tenten/caravans. En op het veld ernaast stonden ook een paar oa-ers met eigen tent/caravan
  3. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie
    1e keer ging ik ook een week. Vorig jaar voor het eerst 2 weken en dat beviel me zo goed, dat ik vanaf nu alleen maar 2 weken wil. Maar ja, afgelopen zomer hadden we prachtig weer. Als het 2 weken regent is het ook weer anders 😆
Terug naar de lijst