vaststellingsovereenkomst , waar moet ik aan denken

vaststellingsovereenkomst , waar moet ik aan denken 

Onderwerp van EvAn

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. EvAn
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EvAn
    Na 4 reorganisaties gaat mijn bedrijf weer nogmaals reorganiseren.

    Gevolg : mijn werkplek gaat sluiten en de werkzaamheden worden mogelijk verplaatst naar een nieuw gebouw met een reistijd van meer dan 1,5 uur van mijn huidige werkplek.

    We hebben een sociaal plan waar in staat dat mens werk volgt, en bij reistijd van meer dan 1,5 uur ben je verplicht om te verhuizen.
    Verhuizen naar randstad is geen optie, kind woont /studeert hier, te duur en te ver van familie en vrienden, dan volgt de procedure boventallig met een vaststellingsovereenkomst.

    Ik werk al 32 jaar bij het bedrijf en altijd naar mijn zin gehad dus baal enorm. Heb nog beetje hoop dat ik op een andere afdeling geplaatst wordt die wel in de buurt blijft.

    Ik heb een rechtsbijstand voor werk en inkomen, heeft het ook nog zin om lid te worden van de vakbond ? Of is dat dubbelop ?

    Tips gevraagd waar ik aan moet denken.







  2. EvAn
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EvAn

    Ja zeker waardeloos na 32 jaar...Ben er best wel van slag van. Ik heb daar wat opgebouwd en zal ergens anders nooit meer zo goed krijgen.
    Niet zo zeer financieel, maar dat je je vaste werkplek kwijt gaat raken en je collega's. Dat doet me nu even het meeste pijn.

    Er is een sociaal plan, dus daar kan ik ook nog misschien een stukje tijd in rekken tot mijn pensioen.
  3. EvAn
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EvAn

    quote:
    Dit schreef scar
    Nou ja weer je Evan, ik werkte 16 jaar bij dat bedrijf... En had er ook met pensioen willen gaan.

    Maar dat mocht niet zo zijn. En ik denk nu dat het goed is dat dat gebeurd is. Ik zie uit naar mijn volgende uitdaging.