Google assistance

Google assistance 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef fleurie
    (ja, ik weet dat ze je gesprekken woord voor woord afluisteren, dus die discussie hoeft niet meer Smile )

    Ik heb net een nieuwe smartphone gekregen (Samsung A50) en Google Assistance ontdekt. Wat handig, wat leuk! Zo vertelt een aardige mevrouw me hoe ik ergens kan komen en hoe oud de koning is Smile Apps worden geopend als ik dat vraag, afspraken genoteerd en dat soort dingen. Handig!

    Maar.... Zo leuk en handig als het internet me vertelt is hij ook weer niet. Als ik de opdracht "praat met Albert Heijn" geef (om maar eens wat te noemen), word ik niet doorgeschakeld naar de AH-assistant of hoe dat ding ook mag heten, maar naar een google zoekresultaat met AH.

    Ook andere opdrachten doet hij niet allemaal zoals diverse (Nederlandstalige) reviews op internet me beloven.

    Assistant werkt dus wel als ik Oké Google zeg en een opdracht spreek, maar niet met alles.

    Wat doe ik fout? Moet ik er nog wat bij installeren zodat ik dadelijk wel met de assistent van bol.com of Buienradar kan praten? Een instelling aanpassen en vooral, hoe?

    (het is voorlopig nog niet de bedoeling lampen en zo er mee te bedienen)


    Leuk he Smile
    Ik doe de lampen er wel mee, had appie nog niet geprobeerd.
    Maar die begint ook gewoon. Wil dan als eerste mijn AH account aan mijn Google account koppelen. En dat wil ik dan weer niet.
    Maar het leert wel dat je blijkbaar een appie account moet hebben (ik heb een gepersonaliseerde bonuskaart)
    Misschien is dat bij jou het punt?
    Succes en veel plezier met uitproberen!

  2. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    tja, ik werd natuurlijk ook nieuwsgierig, dus nog eens geprobeerd.
    maar de mevrouw van appie is nog niet zo ver als mevrouw google hoor.
    ik wilde graag weten wat er in de bonus is.
    werd meteen gevraagd of ik wel boven de 18 ben SmileSmileSmile

    ik moest natuurlijk lachen en zei dat ik zelfs boven de zestig ben.

    "ok ik sluit je scherm nu, kan ik nog iets voor je doen? " zei ze.
    alsof ik keerst naar Schoonenberg en Pearle moet, voor ik verder mee mag doen.
    Daaaag, appie! Smile
Terug naar de lijst