Office programma

Office programma 

Onderwerp van Dingetje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb zondag office 2019 Professional plus gekocht voor €29,99
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Nee. Geen office 365 maar gewoon office, geen cloud oplossing dus maar gewoon op mijn laptop geïnstalleerd.

    >>LINK<<


    Je ontvangt alle gegevens om het pakket te installeren. Daarnaast ben je verzekerd van de laatste updates en is het mogelijk om levenslang gebruik te maken van het pakket (geen abonnement, dit is een eenmalige aanschaf).

    Na bestelling ontvang je de activatiecode, handleiding en download-link. Dit product kan geïnstalleerd worden op 1 PC/laptop en kan je opnieuw installeren op hetzelfde apparaat indien nodig.


    Installatie en instructie enorm duidelijk, ik was binnen een kwartier up en running.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ja ik was ook verrast door de eenmalige lage prijs, had een veelvoud verwacht per jaar.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef ErikD
    Office kost normaal ook 146 eurootjes.
    Dit is tijdelijk voor promotie.
    Maar ik werk al jaren met libre office zonder problemen.
    Daar zit ook alles op en aan.
    Dat de school graag wil dat je koopt is ook logisch.
    Dan gaat er een klein percentage daar heen.
    Dat zit in de overheidpakketten die voor leraren en leerlingen(cq studenten) zijn afgesproken voor een lage prijs.

    Waarom denk jij dat het voor promotie is?
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik zie dat je hem nu zelfs nog goedkoper kunt aanschaffen.

    >>LINK<<

    Mocht je overwegen, koop dan nu alvast, dat is pure winst.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef koen


    om de drempel lager te maken voor de twijfelaars tussen ms office en libre office.

    Dat was niet echt mijn vraag. Ik zie op de pagina zelf nergens dat het een tijdelijke aanbieding was, wel op de ingang via de zoekpagina, zag ik nu.

    Tja, als je de kans krijgt om het echte pakket te kopen zou ik niet gaan voor een alternatief. We leven nu eenmaal in een digitale wereld waar Microsoft erg groot en dominant is. Het is dus heel fijn als je met het echte product kunt werken.
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef WilM

    Dit is geen promotieactie, maar het betreft zogenaamde tweedehands licenties: licenties die overtollig of overbodig zijn (geworden) in het bedrijfsleven en vervolgens door dit soort handelaren worden doorverkocht voor een zacht prijsje. In 2012 heeft het Europese Hof bepaald dat dat onder bepaalde voorwaarden toegestaan is.

    Dat de genoemde prijzen 'tijdelijk' zijn, is omdat het dagprijzen betreft. Op basis van vraag en aanbod kunnen de prijzen dalen of stijgen.

    Er zijn trouwens tientallen bedrijfjes die hierin handelen, en niet allemaal nemen ze het even nauw met de regelgeving. Zo zitten er ook wel sites tussen waar je geen key van een retailversie krijgt, maar van een ontwikkellicentie (MSDN). En dat mag dan eigenlijk weer niet.


    Pff tja misschien dat de heren het van jou wel aannemen.

    Overigens zullen het dan geen MSDN licenties zijn maar MAK of KMS code, lijkt mij. Als deze bedrijfslicenties op zijn, dan bel je als licentiebeheerders naar Microsoft en dan krijg je nieuwe.

    Hoe ze het precies regelen weet ik niet maar er is vast over nagedacht.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Hoe zie je welke een juiste licentie is?
    Voor mij als leek

    Hoef jij niet te zien, dat is voor degene die hem uitgeeft.

    Ik kocht de software en kreeg licentie per mail toegestuurd binnen 1 minuut. 15 minuten later was alles geïnstalleerd. Ging echt razendsnel.
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik weet niet wat voor o365 abonnement je nu hebt.

    Er bestaat ook gratis onedrive maar die heeft "beperkte" schijfruimte; ik weet niet hoe groot die ruimte is. Zorg dus dat je je bestanden in ieder geval veilig stelt door een backup zodat je er nog bijkunt.

    Als je nu al gebruik maakt van de gratis onedrive lijkt me dat geen probleem, dan verandert er niets.

    Maar nogmaals, voor je eigen geruststelling, stel je bestanden even veilig.

    O365 en MS office bestanden zijn 100% uitwisselbaar qua software.
Terug naar de lijst