Ik zoek een leuke B&B

Ik zoek een leuke B&B 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Deze in Gaanderen, landelijk, maar ook vlakbij een stad (Doetinchem) en mooie landgoederen.
    >>LINK<<

    Op 10 minuten met de auto heb je deze sauna, vind ik een heel fijne. Wel van alles aan mogelijkheden, maar ook weer niet megagroot of massaal en gelegen bij een recreatieplas waar ook nog van alles te zien en te doen is. >>LINK<<

  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef jeli
    De laatste tips ga ik vanavond bekijken.


    De site die ik linkte, daar kun je zelf ook op zoeken met filters van wat je allemaal wilt aan luxe Smile
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Leuk! Heb een tijdje in Winterswijk gewoond omdat ik daar stage gelopen heb en heb er later nog een jaar gewerkt voor de gemeente. Vergeet in Winterswijk niet een ijsje te halen bij de ijszaak (Talamini?) op het plein bij de kerk, erg lekker! Smile
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef jeli


    Is er ook een leuke sauna in de buurt?


    Ik denk dat het het meest handig is om de eerste of laatste dag naar Palestra te gaan, de sauna die ik eerder linkte. Je komt er namelijk toch nagenoeg langs omdat je vanuit Limburg over Doetinchem rijdt naar/van Winterswijk. Hou wel, zeker in het weekend, rekening met extra reistijd omdat je langs Obelink ( >>LINK<< ) rijdt wat langs de doorgaande weg tussen Winterswijk en Doetinchem ligt. Altijd file daar, zeker nu in het kampeerseizoen.
Terug naar de lijst