Garantie Aldi

Garantie Aldi 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva


    Garantie, die verloopt meestal na enkele jaren en dan zul je sowieso zelf een dienstverlener ergens gaan zoeken.


    Ik heb mijn koelkast en diepvries en t.v. en... via coolblue gekocht. Inmiddels een 6 en 2 jaar terug..

    Prima service, komen op tijdstip het geheel bezorgen, zetten de zaken neer waar jij ze wil hebben en sluiten ze aan..het werkt allemaal nog als een tierelier en garantieperiodes zijn inmiddels verstreken.
    Overigens, heb ik eerst voordat ik tot deze webwinkels en com achtige zaken ging bestellen o..a de mediamarkt bezocht..
    mijn ervaring meerdere malen, verkopers dien je eerst uit een groepje te plukken voor advies,( en wat eerder is gesteld..dat is puur verkoopadvies) taxatie volgt of je een potentiële koper bent en voor service dien je allerlei 'service' producten van te voren af te nemen..

    Vakzaken..bestaan die nog anno 2019? En loop je dan niet het grote risico dat ze failliet gaan en dus een garantie daarmee teniet..
  2. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef acda



    Maar het gaat om fabrieksgarantie, en de grote merken hebben een eigen service dienst.





    Ervaring;, product JBL bij mediamarkt gekocht..na 2 jaar en 1 maand jaar stopt product ( en niet zoveel gebruikt).. Garantie verlopen na 2 jaar. Bel JBL over het product die verwijzen direct naar Mediamarkt want dat is de verkoper..fabrieksgarantie verloopt altijd via de verkoper. Coulance regeling geldt niet want het blijkt dat het productmodel door de mediamarkt al 3 jaar eerder is ingekocht bij leverancier..( moet je maar weten)

    Ervaring in het verleden, merk koelkast doet het niet, bel een plaatselijke service dienst.. die fikst het voor een x bedrag, toeval wil dat de buren eenzelfde koelkast hebben en ook exact hetzelfde euvel zich afspeelt. Bellen de service dienst van het merk, er komt een servicedienst repareert en het kost het dubbele..

    Uiteraard kan eenieder andere ervaringen hebben..
Terug naar de lijst