Even showen, trots!

Even showen, trots! 

Onderwerp van SSimone

Terug naar de lijst
  1. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Een tijd terug ben ik samen met mijn vriend als ceremoniemeesters gevraagd voor vrienden van ons.
    We hebben toen een soort libdub, flashmob, zwaan kleef aan georganiseerd.
    Al hun vrienden kwamen dansend uit de steegjes tevoorschijn langs de route naar de trouwlokatie

    Het bruidspaar moest toen plaats nemen in een becak.
    En omdat we niets knaps konden vinden om te huren hebben we er eentje gekocht en zelf helemaal opgeknapt. Nou ja, Johan voornamenlijk dan he

    En nu ben ik trots en wil ik deze hier even showen. Smile
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  2. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    Heel veel werk, maar o zo leuk om te doen, en het bruidspaar was heel erg ontroerd en blij. Gouden rand van hun dag om door al hun gasten opgehaald te worden naar de trouwlokatie.
    De flashmob cq zwaan kleef aan ging door pitoresk Enkhuizen, zo mooi decor ook.
    Haar zoon van 18 fietste, en heeft hen toen de fotoshoot af was weg gekaapt van straat. Zowel bruid als gom wist helemaal niets.
    Dus dat hun zoon in de riksja kwam aanfietsen wisten ze niet wat hen overkwam.

    En toen dus de muziek aan, uiteraard al hun favo dansmuziek en werden ze meegevoerd langs de Oosterhavenstraat waar 1 voor 1 alle gasten in groepjes dansend de steegjes uit sprongen.

    Ik heb helaas geen filmpje. Die was mislukt. Wel heb ik fotos.
    Bruidspaar vind het goed dat ik hun fotos gebruik op internet want ik verhuur de becak nu.
    Zowel Johan als ik zijn verliefd op onze becak en hebben er een container voor gehuurd als opslag.
    Dus af en toe verhuren om uit deze kosten te komen.
    Oja, de becak heeft daarna de hele dag nog dienst gedaan als fotobooth.Smile
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    En hier nokg wat fotos, ook van de opknapfase.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
Terug naar de lijst