mailadres

mailadres 

Onderwerp van Gerdy1

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Als je ingelogd ben klik je op je foto/plaatje rechts

    Dan profiel bewerken
    En dan onderin


    Hulp voor Microsoft-account
    Hulp bij uw Microsoft-account
    Het e-mailadres van uw Microsoft-account wijzigen
    Uw Microsoft-account beveiligen
    Je account sluiten
    We nemen mensen aan! Kom werken op deze website






    Het e-mailadres of telefoonnummer voor uw Microsoft-account wijzigen
    Van toepassing: Microsoft-account
    Met uw Microsoft-account kunt u Microsoft-services en -abonnementen vanaf één account beheren, zoals Xbox Live, Outlook.com, OneDrive, Skype en Windows 10.

    U kunt maximaal 10 e-mailadressen of telefoonnummers aan uw Microsoft-account toevoegen. E-mailadressen en telefoonnummers die worden gekoppeld aan uw Microsoft-account, worden aliassen genoemd en deze gebruiken dezelfde contactpersonen, online-opslag, abonnementen en accountinstellingen. Met elke alias kunt u zich aanmelden bij al uw Windows 10-apparaten en -services die gebruikmaken van Microsoft-account.

    Uw aliassen delen één wachtwoord en met elke alias kunt u e-mail verzenden en ontvangen. Uw primaire alias wordt de gebruikersnaam waarmee u zich aanmeldt bij uw account, de gebruikersnaam die wordt weergegeven op uw Windows 10-apparaten en hoe u in e-mailberichten voor ontvangers verschijnt.

    U kunt wijzigingen aanbrengen in de e-mailadressen of telefoonnummers (aliassen) die zijn gekoppeld aan uw Microsoft-account. Hier volgt een aantal redenen waarom u wijzigingen zou willen aanbrengen:

    U wilt een e-mailadres of telefoonnummer toevoegen of verwijderen.
    U wilt een ander e-mailadres of telefoonnummer gebruiken om aan te melden.
    U wilt dat een andere gebruikersnaam op uw Windows 10-apparaten wordt weergegeven.
    U wilt een e-mailadres dat u aan andere bedrijven of andere mensen kunt geven dat niet kan worden gebruikt voor aanmelding bij uw account of voor toegang tot uw gegevens.
    U hebt het bericht 'Welk account wilt u gebruiken' ontvangen bij het aanmelden.
    Opmerkingen
    Als u uw Outlook-e-mailaccount of uw e-mailwachtwoord probeert te wijzigen, raadpleegt u Een e-mailalias toevoegen of verwijderen in Outlook.com of Uw e-mailwachtwoord wijzigen of bijwerken.
    Informatie over het wijzigen van het account waarmee e-mail wordt verzonden in Outlook.com vindt u in Uw andere e-mailaccounts toevoegen aan Outlook.com.
    Als u vragen hebt over uw e-mailaccount, raadpleegt u Hulp vragen bij Outlook.com.
    In de volgende secties vindt u de stappen die u moet uitvoeren om het e-mailadres of telefoonnummer voor uw Microsoft-account te wijzigen. Selecteer de sectie die het beste bij uw situatie past.

    Alles weergeven
    Ik wil een nieuw e-mailadres of telefoonnummer toevoegen of verwijderen.
    Ik wil een ander e-mailadres of telefoonnummer gebruiken om aan te melden
    Ik wil dat een andere gebruikersnaam op mijn Windows 10-apparaten wordt weergegeven.
    Ik wil een e-mailadres of telefoonnummer volledig toevoegen of verwijderen
    Ik blijf het bericht 'Welk account wilt u gebruiken?' ontvangen




    Misschien helpt dit je verder.

  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Gerdy1
    Dank je wel ik zal van 't weekend even kijken.Smile



    Smile
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Oww jammer misschien naar een computerwinkel gaan,,
    15 sep '19 - 18:56:33 / 15 sep '19 - 21:22:11
Terug naar de lijst