condensvorming dubbel glas

condensvorming dubbel glas 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Nu het kouder wordt heb ik condensvorming binnen op mijn voor en achterraam. Het is de onderste rand van zo,n 10 centimeter. het betreft alleen de huiskamer. Ik woon hier nu 10 jaar. Bij het plaatsen van de keuken is het gekomen. Ik dacht dat het kwam omdat ik nu een recirulatie afzuigkap heb(zonder afvoer)Daarom heb ik de afvoer van de afzuigkap al wel weer open gemaakt. Ik ben een matige stokerSmileOp het moment dat ik de condens weghaal, zit het er binnen mum van tijd weer. Wie weet een oplossing?
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik heb een huis van na 1975 zonder ventilatiesysteem. Daarnaast heb ik geen ramen die open kunnen in de huiskamer. In de keuken zit een rooster en in de bij keuken. Vanavond als ik naar bed ga zet ik de deur naar de bijkeuken open, kijken of het helpt.

    @Malva, gelukkig zit het niet tussen het glas, kieren tussen sponning en klas lijkt mij onwaarschijnlijk ik heb kunsstofkozijnen
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik laat nu de bijkeukendeur op een kier staan zodra ik naar bed ga. Sindsdien nergens meer last van. Lijkt toch een ventilatieprobleem.
Terug naar de lijst