Studentenverzekering zorg 

Onderwerp van Kilroco

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    De prijzen voor de zorgverzekering rijzen weer de pan uit. Mijn zonen hebben nu via mijn verzekering een polis, maar die is eigenlijk veel te duur. En een studentenpolis kennen ze bij mijn verzekering niet. Ik zoek voor 2 zonen een studentenpolis met tandarts erin. Iemand suggesties????
  2. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco

    Oh fijn jullie adviezen. Ja ik kom uit Gelderland en ben al jaren bij IZA en de kinderen ook. Ik heb een zoon met probleem gebit (gevolg van 4 jaar beugelen en afwijkende zuurgraad speeksel). Zonder tandarts geprobeerd, maar niet verstandig. Een budgetpolis ben ik ook niet voor. Waar ik woon mag ik dan al gauw 30 km reizen... Ik bekijk besured en Salland alvast 😃
  3. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco

    Dank voor jullie aangedragen ideeën. Ik heb ze naast elkaar gezet. Wanneer ik alleen naar een basispremie kijk, zijn ze nu te duur uit. Zelfs met mijn korting. De vergoedingen zijn inderdaad een grote grabbelton. Hier is een tandartsverzekering noodzakelijk.
    Met de aanmeldingseisen bij de verschillende genoemde zorgaanbieders (bij veel is verplichte aanvullende verzekeringen vereist), de korting van 10% op basisverzekering en 20% op tandartsverzekering en de veel hogere vergoedingen voor dezelfde premieprijs (bij tandarts het dubbele!!) zijn wij blijven zitten.
    Wel zo netjes om jullie ook te melden wat het geworden is en waarom😁
  4. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco

    quote:
    Dit schreef Sheeba
    IZA is zo slecht nog niet, ik ben er ook gebleven, alles tegen elkaar afgewogen en dacht tis goed zoals het is

    +1
Terug naar de lijst