Verschil tussen Aygo, C1 en 107?

Verschil tussen Aygo, C1 en 107? 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik zit te kijken op gaspedaal. Toch de Aygo, C1 en 107 eens aangeklikt (bj rond 2007). Ben ik nou gek of is het interieur van deze auto's idd identiek? En hoe zit het motorisch en qua rij prestaties? Iemand ervaring met deze auto's?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef 7jeroen7

    Het zijn technisch gezien identieke auto's.
    Ze worden alle drie in dezelfde fabriek gebouwd, in Polen... ( verbetering: Tjechië is het trouwens)

    Waarom doen die merken dat nou? Nah ja, dan hoef je dus niet de duurdere Aygo te kopen en kun je ook de goedkopere C1 kopen.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Suzette
    Onze 107 komt waarschijnlijk binnenkort in de verkoop. Is van december 2013 en wij zijn 1e eigenaar. Hoeveel haast heb je? Wij willen namelijk 2 auto's (groot en klein) voor 1 (middenmoot) inwisselen maar hebben de middenklasser nog niet gevonden Smile

    Mijn budget is max 3000, denk dat dat te weinig is voor een 2013 auto.... Maar lief dat je het aangeeft.

    Ik zag een garage in de buurt die de C1 en 107 aanbiedt. Denk dat ik daar even ga kijken.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Irsa
    Ik ben ook aan het twijfelen over de 107. Laatst bij de garage navraag gedaan en daar werd mij alledrie de auto's aangeraden ( C1 en Aygo), ook als ze al wat ouder zijn. Ik hoop nog een jaar met mijn 206 door te kunnen maar daarna wordt het waarschijnlijk ook één van deze drie.....

    Mijn garage meneer zei hetzelfde.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Thanks Foetske!

    De picanto lijkt me ook wel wat. De alto niet, maar daar zit een vooroordeel. Ik zal in deze 3 (picanto, alto, C1/107/Aygo) eens moeten gaan zitten. Heb nogal lange benen, maar naar verhouding korte armen. De ford ka waar ik een jaar of 8 geleden eens een proefrit in zou maken, heb ik laten staan. Ik paste niet.
Terug naar de lijst