Welk strand vanaf Schiphol?

Welk strand vanaf Schiphol? 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Morgen naar Schiphol om dochterlief uit te zwaaien die voor een jaar naar Amerika vertrekt. Wil daarna ff uitwaaien aan het strand. Waar rij ik vanaf daar het makkelijkst heen?
  2. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Annemieke


    Jemig wat een avontuur voor je dochter (en wat heftig voor jou!) Wens haar heel veel plezier.


    Zal ik doen, dank je wel Annemieke!
  3. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Anke
    Het makkelijkst? Buiten de spits? Zandvoort of IJmuiden


    Weet niet of het helemaal buiten de spits zal zijn. Ik hou in elk geval de verkeersinfo in de gaten! Dank je wel!
  4. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Annette62
    Toen mijn zoon 3 jaar geleden naar Amerika ging, ben ik gaan uitwaaien op het strand van Zandvoort.

    Sterkte morgen met het uitzwaaien van je dochter!


    Dank je wel, ja wordt een spannend moment morgen.
  5. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Langevelderslag en Noordwijk zijn ook nog opties. Langevelderslag voor wat meer rust en simpeler parkeren. Noordwijk omdat je er zo naar toe rijdt.
    A4 richting Den Haag, Bij Nieuw-Vennep A44 richting Leiden/ Den Haag. Afrit6 Noordwijk/ Oegstgeest Noord (niet de eerdere afrit Noordwijk nemen). En dan neem je de N444 rechtdoor naar het strand. Misschien zelfs nog sneller dan Zandvoort buiten de spits vanaf Schiphol.


    Dit hou ik in gedachten, naast Zandvoort. Dank je wel!
  6. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Anoesjka
    Ik zou langevelderslag doen.
    Parkeren dicht bij het strand en vast parkeertarief. Niet per uur.
    Ook horeca aanwezig.


    Horeca is wel fijn, heb dan vast wel zin in een kop koffie ;-)
  7. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Plannen zijn volledig omgegooid. Vlucht heeft ruim 10 uur vertraging, i.p.v. 09.15 uur vanmorgen vliegt ze nu om 19.36 uur :-( Dat was een lange dag wachten na een hele korte nacht. Strand komt vast weer een andere keer!
  8. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    @Miranda1966 Dochter heeft een flinke vertraging. Let dus op dat je misschien recht hebt op een vergoeding vanwege een te grote vertraging.
    Aangezien het een vlucht naar de VS betreft, kan dit een aanzienlijk bedrag zijn. Weet niet welk maatschappij gevlogen wordt, maar ik zou er zeker achterheen gaan.


    Gaan we ook zeker doen! Via euclaim.nl (kreeg deze site van iemand door). Maar vlucht van USA naar hier moest uitwijken door medisch noodgeval, daardoor waarschijnlijk ‘overmacht’ en geen compensatie. Maar we gaan het wel proberen!
  9. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Pappanora

    In feite ben je dus gewoon al op schiphol gestrand!


    Haha ;-) gelukkig waren we nog net thuis toen we bericht van de vertraging kregen!
Terug naar de lijst