Wat is een Instagram naam waard?

Wat is een Instagram naam waard? 

Onderwerp van Jan_

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_
    Ik heb al bijna 9 jaar een Instagram account gloop. Nu ben ik benaderd door een model/influencer (zoals hij zelf zegt) met meer dan half miljoen volgers. Hij wil een kledinglijn op de markt brengen en wil daarom mijn Instagram naam hebben. Hij is bereid om ervoor te betalen. Nu vraagt hij wat ik minimaal voor de naam wil hebben.
    Ik heb natuurlijk op internet opgezocht of daar richtlijnen voor zijn. Maar dan gaat het meestal om een heel account, met volgers en inhoud, over te nemen. Dat is nu niet het geval. Het gaat om de naam.
    Maar wat is een reëel bedrag om te vragen? Is 100 euro al veel? Of 1000 euro? Of is dat overdreven veel? Ik heb eigenlijk helemaal geen idee, daarom mijn vraag hier. Het gaat natuurlijk om iemand die daar straks geld aan wil verdienen.
  2. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_

    Bedankt voor de reacties. Het gaat dus niet om het account, alleen om de naam. Mijn account blijft bestaan, alleen moet ik dan de naam veranderen.
    En die vraag heb ik me ook gesteld, hoeveel waarde hecht ik aan die naam. Negen jaar geleden kon je nog elke naam kiezen en Gloop was een naam die ik ooit wilde gebruiken voor een eigen bedrijfje, maar dat is toen niet door gegaan. Nu gebruik ik die naam nog wel vaak als gebruiksnaam. Maar ik wil hem ook wel veranderen in een variatie van mijn eigen naam (al wordt het moeilijk om nu nog iets leuks te kiezen).

    Ik heb al eerder naar die persoon gereageerd met de vraag wat hij het waard vind, maar toen kreeg ik als reactie wat ik er voor wil hebben.
  3. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Is het geen scam?

    Google maar eens op ‘someone want to buy my Instagramname’

    Alles om bij je bankgegevens te komen bij de betaling.

    Smile


    Ja ik ben me ervan bewust dat het een scam zou kunnen zijn. Ik zal voorzichtig zijn...
  4. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_

    quote:
    Dit schreef Leonard
    Hmm het lijkt erop dat de gloop. nl de com en de EU nog vrij zijn, dat is gek.
    Zeg 3000 euro, en als ie accoord gaat en om je bank gegevens vraagt zeg dan dat ie 2700 mag betalen via western union?


    Nee gloop.nl is niet vrij, want die is van mij Smile. Alleen heb ik hem geparkeerd staan, dus dan zie je de website van het hosting bedrijf. Als ik kijk welke domeinnamen nog kan registreren, dan zijn COM en EU ook niet vrij. Alleen zal er nu geen content op staan.

    Ik ben nu even aan het afwachten of hij nog reageert, ik heb nu verder niets meer gehoord....
  5. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_

    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    @Jan al wat gehoord??


    Niet veel meer. Ik heb nog gevraagd wat ze willen bieden, maar ik heb verder geen antwoord meer gehad. Niet echt serieus dus....
Terug naar de lijst