ZZP-er

ZZP-er 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance
    Mijn dochter is net aangenomen om als ambulant begeleider bij een gezin te gaan werken. Ze gaat daat, 1 of 2 dagen van 15 tot 20 uur voor hun zoon, die meervoudig gehandicapt is, zorgen. Ze heeft er super veel zin in maar er komt ook veel op haar af .

    De voorwaarde is dat ze ingeschreven staat bij de kamer van koophandel. Dat zal mi niet zo moeilijk zijn. Maar dan?

    Is ze dan zzp-er
    Wat moet ze nog regelen aan bv verzekeringen
    Moet ze haar huidige werk op de hoogte brengen

    Kortom, we hebben geen idee. Ze heeft in haar enthousme op deze vacature gereageerd, ze dacht dat ze dit wel kon combineren met haar huidige baan, en nu is ze aangenomen en nog enthousister om het te gaan doen.
  2. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    Ze gaat, voorlopig, alleen bij dit gezin werken. Idd huidige werkgever op de hoogte brengen lijkt mij sowieso netjes.

    Ik ga er even vanuit dat ik via de huidige verzekering een verzekering aan kan passen, moet ze ook nog iets via een ziektekostenverzekering?
    Ze gaat morgen even kvk bellen voor een afspraak, daar kan ze natuurlijk ook vragen stellen maar ik, en zij ook, komen graag beslagen ten ijs.

    Dus ik hoor heel graag alle haken en ogen, en dingen waar we rekening mee moeten houden.

  3. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    Het duizeld mij nu al🙈

    Ik weet eigenlijk alleen dat het gezin haar heeft gevraagd zich in te schrijven bij de kvk. En idd zal ze via het pgb uitbetaald worden. Er was ook geen ruimte voor onderhandeling, 25euro per eur en 19 cent per kilometer.
Terug naar de lijst