Help mijn poort is kapot

Help mijn poort is kapot 

Onderwerp van anouk_W

Terug naar de lijst
  1. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W
    Met de deur in huis vallend is er iemand die mij kan helpen. Mijn al gammele poort is door de storm nu echt omgegaan. Is er iemand in de buurt van den Bosch die me kan helpen? Hoeft niet gratis maar daar ik niet de hele schutting wil vervangen lijkt me een bedrijf in de arm nemen ook weer overdreven.
    Is er iemand in de buurt van den Bosch handig en bereidwillig om me te helpen? Deze klus is voor mij te groot. Of weet je iemand die me kan helpen?
    Laat iets van je horen zou ik zeggen. Zit een beetje spoed achter daar nu iedereen gewoon achterom kan lopen😢
    Alvast Bedankt voor je reactie!
    Groetjes Anouk
  2. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W

    Ja zat ook al te kijken bij gamma. Klusjesman met uurtarief. Maar weet niet goed of je dan materiaal al in huis moet hebben.was zelf begonnen maar dit gaat echt boven mijn pet.
  3. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W

    Nee denk ik niet. Maar ik ga morgen een offerte opvragen bij de bouwmarkt. Moet gewoon gedaan worden maar dit kan ik niet...
  4. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W

    Proberen kost niks. Ga morgen toch eens bellen.
  5. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W

    Super bedankt Cius. Ik ga vanmiddag even rondneuzen. Gisteren ook al gedaan maar toen ik met paal en pijnpunt thuiskwam zakte de moet mij in de schoenen. Ik ga een klusjesman van de praxis inschakelen.
    Groetjes Anouk
  6. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W

    Ha ha klopt maar een timmerman wordt je niet in een dag. De normale klusjes kan ik wel😊
Terug naar de lijst