Twee gmail apps op 1 android toestel

Twee gmail apps op 1 android toestel 

Onderwerp van Ronaldjes

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb 3 gmail accounts in één app, dat werkt prima hoor! Maar goed, jij wil dat niet. Je zou één account aan het mail programma van je device kunnen koppelen?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wat ik al zei, het mail programma van je device gebruiken samen met Gmail app. Wat voor foon heb je?

    Samsung (die heb ik) die heeft een eigen mail programma.
    Plaatje
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef scar
    Probeer het volgende is:

    Je gaat met browser 1 naar het ene mailadres. Je logt in met mailadres 1. Daarna maak je een snelkoppeling van die pagina op je startscherm.

    Met een andere browser die je hetzelfde met mailadres 2.

    Zo heb je twee pagina's.

    Dan heb je twee keer webbased mail. Weet niet of dat de bedoeling is. Dan gebruik je geen app.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik ben er al achter! Ga naar de apps op je telefoon. Houdt de gmail app button langer ingedrukt. Je ziet dan alle gekoppelde email adressen. Je kiest een email adres en je krijgt een extra snel koppeling.
    Plaatje
    Plaatje
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef scar

    Wat is het verschil? Het gaat om de uitkomst lijkt me. Maar ik zie dat je het uitgevonden hebt.

    De app werkt anders dan via web.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb nu twee verschillende apps van Gmail voor twee emailadressen. Eigenlijk best wel handig idd Smile
    Plaatje
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Ronaldjes


    Doe je dit gewoon in je startscherm? Werkt bij mij namelijk niet, wellicht andere versie Android. Heb een Xiaomi note 7.

    Werk in de techniek, kan alles maken met mijn handen,maar digibeet eerste klasse😆

    Ja in start scherm doet ie dat ook, bij mij.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hmmm dat is jammer. Als je op het Gmail icoon drukt gebeurt er niks? Heb je wel nog steeds twee mail adressen in staan?
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dit is precies wat ik had. De ene mail heeft alleen een afbeelding en de andere bij mij niet.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je drukt wat langer op het email adres waarvoor je een apart icoon wil. Deze wordt dan gemaakt en ergens neergezet. Wel zorgen dat je ruimte hebt.
Terug naar de lijst