welk schuurpapier

welk schuurpapier 

Onderwerp van 00h

Terug naar de lijst
  1. peter62
    ik-ben-ut!

    Toon alleen de berichten van peter62
    ik wil je niet ontmoedigen m..maar...
    dit is houtrot, en de vuller zal het niet lang volhouden, hier moet je echte houtrotvuller voor hebben. is een tweedcomponenten goedje met speciale impregnatiemiddel erbij.
    maar dat even terzijde.
    dat de deur klemt kan ook komen doordat het "verband" uit de deur is. oftewel is "uitgezakt".

    waar herken je dat aan?...>>>>links en rechts van de deur heb je lange planken, boven en onder korte.
    daartussen is waarschijnlijk ergens een kier gekomen, (de verbinding tussen de houten planken is los) en door het gewicht van de deur gaat dit dan uitzakken, en ga je -precies op die plek waar hij nu bij jou klemt-daar als eerste merken.

    wat je even kan proberen:
    de plek waar hij klemt proberen terug te duwen naar boven (bv. met een schep die je als hevel gebruikt) als je hier dan echt speling voelt (dus dat je ziet dat de deur daar omhoog gaat) dan is dat je eigenlijke probleem en zal in de loop der tijd alleen maar erger worden als je er niks aan doet. en blijf je schuren...

    zal zo ff foto plaatsen hoe dat uitzakken er uit ziet...heb het zelf namelijk ook bij de schuurdeur.


    Plaatje
  2. peter62
    ik-ben-ut!

    Toon alleen de berichten van peter62
    het is niet mooi......maar je kan het wel verhelpen (goedkoop)

    >>LINK<<
Terug naar de lijst