quote:Dit schreef Hightower Ja Dirk daar heb je voor
hydraulische lucht regelbare achterschokbrekers
Aan de hand van je belading kan je er lucht in of uit laten gaan
Simpel gezegd zit er een extra luchtblaasbalg boven in je schokbreker. Waardoor je hulpveren niet meer nodig zijn.
Of de hulpveren vervangen door luchtvering. Die zitten dan in je normale vering MITS je geen schokbreker door die vering hebt lopen.
Van de provincie Flevoland hadden we dat op de piket auto de nissan patrol zitten.
Lag als een huis op de weg daardoor. En je kon er zelfs 180 mee nog steeds met zeer goede wegligging.
1 keer gedaan toen ik snachts om 03.00 uur voor piket met spoed door politie almere werd ontboden. Ik zei toen ik rij nu weg uit Lelystad en 12 min later stond ik naast de officier van dienst in almere.
Je zat toch net nog in Lelystad. Ja zei ik had wind mee. Die blik van hem toen sprak boekdelen. Ben onderweg 2 autos gepasseerd op de a6. Meer reed er niet.
Frank
Een patrol of een i10 das nogal een verschilletje....😂