Nieuwe tuinset 

Onderwerp van Annemieke35

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Hallo!

Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik had eerst een lounge set. Zelf gemaakt van steigerhout. We aten er ook. Echt een warme maaltijd was dan bord op schoot. Met bbq ging prima. De set stortte door mijn eigen toedoen in elkaar. Ik kocht vervolgens een houten set met stoelen en bank met eettafel. Daarmee konden we weer aan tafel eten. Dat was wel fijner. Maar ik miste het hangen en liggen op de lounge bank (in de zomer sliep ik in de middag nog wel eens op de lounge bank). Ik heb toen kunststof deck chairs erbij gekocht. Die zitten heerlijk, zeker met een kussen er in. Ze zijn ook mee verhuisd naar de flat. De andere set heb ik verkocht. Buiten eten is nu weer met bord op schoot.

De lounge set vond ik, achteraf, het fijnste. Mijne was wat aan de hoge kant. Dat zou ik anders doen. (Bovenste foto is lounge bank, onderste foto eet set)
    Plaatje
    Plaatje
  2. Dayenne
    Hallo!

quote:
    Dit schreef Wim
    Weet OA ook dat er er ook zoiets bestaat als een 'relax set' als tuinset? (zie afbeelding).

Hier te koop >>LINK<<
  3. Dayenne
    Hallo!

quote:
    Dit schreef miranda1966
    Ik volg ook even. December verhuisd van flat naar tuin. Twijfel ook wat ik wil, eetset of loungeset. Vind het ook flink duur allemaal! Leuke dingen al voorbij zien komen, ga vooral door met delen ;-)

Als je een beetje handig bent is zelf maken misschien een optie. Op de website van praxis staan best veel werkbeschrijvingen.
Terug naar de lijst