Kalknagels

Kalknagels 

Onderwerp van Annemieke35

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Nee, maar ik ga mezelf gelijk erin verdiepen. Als het echt zou helpen dan kan ik dat ook erbij aanbieden.

    Kalknagel is hetzelfde als schimmelnagel. De enige mogelijkheid om daar tegen te gaan is om goed te luchten, vaak blote voeten lopen dus, en iedere dag behandeld met appelazijn. Iedere dag je teennagels doordrengen met dat spul, vicks of teetree olie helpt ook. Maarrr, je moet het consequent iedere dag doen. Teennagels doen er ongeveer een jaar over om te groeien. Sauna's, sportschool waar je kan douchen, en zwembaden zijn een feestje voor schimmels. Vochtig, lekker warm, ze doen het heel goed daar.

    Maar goed, als iemand er nu ervaring mee heeft , positief of negatief dan lees ik het graag. Dan kan ik deze behandelmethode ook toepassen in mijn salon.
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    @Malero ga je straks ook iets doen met nagelreconstructies? Mijn zus doet dat óók, het is zó dankbaar. Dames die jarenlang in de zomer dichte schoenen droegen, en dan opeens met mooie teennagels slippers of sandalen durven te dragen


    Weet ik niet. Ik kijk stap voor stap vooruit. Eerst deze opleiding afmaken en dan voor medisch pedicure. ( diabetes, oncologisch, reuma) . En dan zien we wel weer verder. Inmiddels is het dan einde jaar.
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Terbinafine slikken gedurende 3 maanden.
    Schimmelnagels verdwijnen als sneeuw voor de zon in 70% van de gevallen.
    Alleen op recept en je moet geen nier- en/of leverfunctiestoornissen hebben.



    Bij ons op de opleiding wordt dat ten zeerste afgeraden. Juist voor je lever en nieren.
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef jeannetted


    Hoe smeer je dat erop? Op welk moment van de dag moet je dat tooepassen?



    Dit druppel je.

    TeaTree helpt, vicks helpt, appelazijn helpt. Alleen 1 ding, heel consequent iedere avond je nagel doorweken. ( Dus ook in vakantie tijd, geen gelakte nagels) In ieder geval totdat de nagel is vernieuwd en dat duurt een goed jaar.
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef maartje
    Sokken binnenstebuiten wassen om de sporen van de schimmel zo goed mogelijk kwijt te rakenSmile



    En vooral naar een goede pedicure die hygiëne hoog in het vaandel heeft staan. Dus niet die massale nagelstudio's die gerund worden door Oriëntaalse schoonheden.
Terug naar de lijst