Welk kussen schouderpijn/ zijslaper?

Welk kussen schouderpijn/ zijslaper? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Anke
    Een goed kussen kan ook al enorm schelen

    Maar wat is een goed kussen? Heb er al tig versleten en nog steeds de juiste niet gevonden.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik ben naar een speciaalzaak gegaan
    Heb nu een combi rug/zijslaapkussen
    Het is klein, loopt aan de ene kant af en de andere kant niet, en een soort van keihard Smile
    En het ligt zalig! Ik zal thuis ns kijken of t merk op het label staat

    Niet goedkoop overigens

    Als je wil kijken, heel graag. Die tig kussens tot nu toe hebben me een vermogen gekost en heb nog steeds nekpijn.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Oh wat fijn! Kan echt zo’n wereld van verschil maken!
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Anke
    >>LINK<<

    Deze heb ik, van Mline

    Dat traagschuim werkt voor mij dus niet. Het deukt in en daardoor voelt het alsof ik op een plank lig. Heb er al drie verschillende geprobeerd, maar ga kapot van de nekpijn. Donzen kussen werkt ook niet. Silvana kussens ook niet.

    Ik zoek verder, maar dank voor het linkje!
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Ik heb hetzelfde probleem, heb er al tig geprobeerd. Een latexkussen bevalt het beste, maar ik lig niet pijnvrij.
    Mijn collega slaapt zonder kussen en is vd nekpijn af.....ik vind dat dus helemaal niks.

    Nee dat zou voor mij ook niet werken. Ik heb een zacht maar hoog kussen nodig. Niet te vinden, alles deukt in. En dan word ik ‘s ochtends wakker en is mijn nek zo gespannen dat ik er een soort van boven lig in plaats van erop.
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Aicha


    Zie nu pas dat je mij getagd had.

    Ik lig absoluut lekkerder op de topper maar het kussen wat ik er bij gekocht had was een ramp. Ik heb nu weer een ander kussen gekocht. Ik wil graag een hoog kussen waar je lekker inzakt ipv van keihard opligt als je s' ochtends wakker wordt. Kennelijk is dat toch moeilijker te vinden dan gedacht.

    Exact dat. Je start oké en eindigt op een betonblok Smile
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Aicha



    Ja precies dat in de ochtend voelt het als een blok beton waar je op ligt. En de hele dag heb ik dan last van mijn nek.

    En daar weer hoofdpijn van. En op sommige dagen ga ik dan echt kapot van de pijn. Werken alleen sterke pijnstillers of een combi van neurofen en paracetamol. Geen goede combinatie, maar het enige dat de pijn verzacht.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Coraline
    Hoe bevalt het nieuwe kussen Bloem?

    Heel blij mee ondertussen! Was even wennen, zoals verkoper al aangaf, maar ben er onwijs blij mee. Slaap al dagen zonder hoofdpijn en nekpijn Smile
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Coraline

    Fijn!!!
    Even kijken wat je ook al weer had gekozen.. ik meen latex?

    Ja. Wel in de winkel kopen en vragen of ze meekijken als je erop gaat liggen. Ik dacht in eerste instantie: deze is te laag voor mij, maar blijk er keurig op te liggen. Moest gewoon wennen.
    Plaatje
Terug naar de lijst