Rookmelders kopen

Rookmelders kopen 

Onderwerp van maartje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    In mijn vorige huis (af fabriek) rookmelders op stroom. Grootste voordeel is dat het hele huis tekeer ging als de melder rook detecteerde. We hadden er 9. Op duracel 9v batterij als reserve stroom. Twee keer moeten vervangen in 7 jaar.

    In dit huis twee melders op stroom (afgetapt op lichtpunt). Deze zijn niet gekoppeld.

    Dochter heeft rookmelders van de action. Batterij zou lang mee gaan (weet niet meer hoe lang).
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Gelukkig verkoopt action niet online Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje
    Of via de brandwondenstichting kopen?

    Of zo’n ding die je met je mobiele telefoon kunt koppelen?

    Smile

    Als de elektriciteit uitvalt, valt de koppeling ook weg. Meestal gaat dat via 2,4ghz wifi. Bij brand valt elektriciteit vaak uit.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    Klopt, maar wel Chinese troep. Voor veel dingen maakt dat niet uit, maar een rookmelder koop ik daar toch maar niet.

    Ze hebben CE keurmerk Smile
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zou hier mijn licht opsteken. Je dochter weet er vast ook wel iets zinnigs over te zeggen. >>LINK<<
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    >>LINK<<

    Je denkt toch niet dat de action zich daar aan waagt? Als je zegt dat dit geldt voor Ali en Wish dan zeg ik, je hebt gelijk, maar niet vwb action.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik zou sowieso een melder kopen waarvan de batterij minstens 5 jaar meegaat.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    Daar lees je ook dingen over, dat winkels oude zooi verkopen en dat ze een nieuwe sticker over de productiedatum plakken.

    Tja... Ik zou ze rechtstreeks bij de fabriek kopen, of lekker duur via brandwonden centrum... Zucht... Smile

    Voor alles is er op internet een tegen argument te vinden, maartje. En dan is het zo dat er een sticker overheen geplakt is. Dan gaat de eerste batterij maar een half jaar mee. So what? De volgende doet het wel 5 jaar (of 10 zoals sommige beloven).
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Ik heb eerlijk gezegd nog geen enkele rookmelder gezien waarbij de batterij niet vervangbaar is. Misschien bij die goedkope chinese dingen?

    Overal gaan de 9V blok batterijen in.

    Jep. Of lithium en ook die zijn te vervangen.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Deze zou goed zijn. >>LINK<<

    Volgens deze website: >>LINK<<

    In elk geval een melder met een fatsoenlijke prijs. Ik zou never nooit een dure nest melder kopen.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    Dank je, ik heb nu ook deze gevonden met keurmerk >>LINK<<

    Denk dat dat een verstandige keuze is.
Terug naar de lijst