Enkel- of dubbeltarief energie

Enkel- of dubbeltarief energie 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Sinds kort heb ik een slimme meter in huis. Omdat die is geplaatst, heb ik met mijn zoon gesprekken over de tarieven enzo, omdat je dat nu zo goed kan bekijken.

    Zoon vroeg zich af of ik niet beter naar enkeltarief kon gaan, omdat ik eigenlijk geen rekening hou met het voordelige daltarief.

    Wat hebben jullie en zou het inderdaad voordeliger zijn?

    Als je er geen rekening mee houdt, is enkel voordeliger.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Volgens mij zat je een meter niet uit. Ze pakken alleen het totaal van je verbruik en ipv tarief hoog/laag toe te passen, rekenen ze met enkel tarief.

  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Dit is nu het tweede weekend dat ik alle was heb opgespaard, maar dat gaat hem niet worden:).
    De vaatwasser draai ik het liefst als ik erbij ben of in de buurt. Hij is gemaakt, maar hij knalde alles er een keer uit.

    Je kunt de was ook in de nacht draaien, hoeft niet alleen in het weekend.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Nee, dat soort elektrische apparaten wil ik in de gaten kunnen houden. En de katten slapen daar, waar de wasmachine staat:).

    Nou dan heb je je antwoord al. Geen dubbel tarief nemen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef scar

    Patato patato.

    Ze tellen nu beide verbruik op één tarief. Je betaalt dan ook geen extra geld voor de dubbele meter.

    Ik was altijd aan het klooien om in weekend en nacht te wassen en drogen, vond het echt teveel moeite voor dat ene tientje per jaar.

    Ja precies wat ik schreef.
Terug naar de lijst